Dames ik heb een vraagje... Sinds vorig jaar september heb ik geen werk meer (mij baas moest stoppen wegens de crisis) Ik was toen hoog zwanger en vond het niet zon probleem. Al deze tijd heb ik van mijn kleintje genoten, met hier en daar een sollicitatie zonder resultaat. MAAR nu ben ik dus aangenomen en kan ik maandag al beginnen. Ik ga 24 uur werken, 3 dagen dus. Zijn er hier meer die 3 dagen werken en hoe bevalt dat? Nu moet ik wel zeggen dat mijn man thuis zit (is afgekeurd) dus die heeft lekker 3 papa dagen. Justin hoeft dus niet naar een oppas, kdv ed.
Ik werk ook 3 dagen, maar dan 20 uur. 2 dagen van 6 en 1 van 8. Ik begon bij deze baan met 12u (3 ochtenden), dat werd al snel 16u (2ochtenden en 1 hele dag) en nu dus intussen 20u, maar das wel m'n max hoor. Wat m'n baas betreft ga ik fulltime, maar dat zie ik zelf niet zitten Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens!
Ik werkte altijd 24 uur. Nu werk ik gemiddeld 20 uur. Ik vind het allebei helemaal prima. Mijn man is elke vrijdag vrij ( ouderschapsverlof ).
ik werk ook 3 dagen maar dan 29 uur. 2 keer 10 uur (8 tot 6) 1 keer 9 uur(8 tot 5) ze gaat vanaf eind sept 1 dag naar een gastouder en 1 dag blijft papa thuis. Is prima te doen zo!
24 uur, onregelmatige diensten....de ene week werk ik wat meer uur en dan ben ik soms 1 - 1,5 week vrij
32 uur, 4 hele dagen dus. Gaat prima, maar is ook geboren uit 'noodzaak', onze schoorsteen rookt hoofdzakelijk op mijn inkomen omdat mijn vriend 65% is afgekeurd en dus in de WIA zit en daardoor substantieel minder verdiend.
Op papier 40 uur, maar in de praktijk ..... hmmmmm, tussen 45 en 50 op dit moment en in januari/februari tussen 60 en 70 uur. Ideaal? Nee, niet altijd. Maar pappa is huispappa en regelt dus alles in en rondom huis.
Ene week werk ik 21 uur in 3 dagen.. Van 10 tot 17.00.. Lenn gaat naar het KDV.. Andere week werk ik 30 uur.. Samen met een collega wisselen we de zaterdag af.. Maar dan is mijn man thuis en heeft hij 'papadag'.. Ik werd op zaterdag regelmatig het huis uit gestuurd onder het mom van: Ga maar wat voor jezelf doen, gaan wij eendjes voeren, naar de speeltuin etc. Dus nu werk ik op zaterdag als mijn man vrij is
28 uur, vanaf januari een jaar 24 (ouderschapsverlof). Als de kindjes wat groter zijn zou ik graag weer meer uur gaan werken
16 uur. meer dan genoeg!!! werk wel over, maar liever niet. Ik werk in blokken van 4 uur, en vooral ochtend en avonden. Ook weekenden. En soms in de middag, maar dan is het ochtend-middag. heeeeeel soms werk ik ochtend-avond.
Ik werk 16 uur. Ik werkte voordat ik zwanger was 40 uur in de week. Na de zwangerschap 24 uur en na de laatste zwangerschap 16 uur. Ik wil heel graag meer gaan werken, maar door de crisis kan ik geen meer uren werken op mijn werk.
24-28 uur Ik werk op vaste dagen (ma, do, vrij), om de week werk ik een weekend en ben dan doordeweeks een dag extra vrij.