voel me rot

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramoontjuh82, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Heb net de ha gebeld voor onze zoon van bijna 3 maanden. Hij had gisteravond dus slijm met bloed op zijn gezicht zitten en wilde toch een afspraak maken voor als het kon nog vandaag toen zei de assistent van waarom bel je niet direct om 8 uur dan want ik zit nu vol. Ik zei van laat maar ik kijk het nog wel even aan en heb doei gezegd en de hoorn er op gegooid. Maar nu voel ik me dus best wel lullig daarover. Er werd nooit moelijk over gedaan. Wat zouden jullie hebben gedaan. TERug bellen om je exusses aan te bieden.

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    vervelend joh, ik had ook wel ff fel gereageerd zoals jou, maar had wel een afspraak geregeld. Weet niet hoe je kindje zich nu voelt, maar anders nog ff aankijken en anders morgen gelijk om 8uur bellen. Denk dat de assistent wel meer van dit soort telefoontjes krijgt, dus zou zeker niet terug bellen hoor. Beterschap

3. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Ze belde zelf terug en heb nu om kwart over 3 een afspraak.
    Had de ka ook al gebeld maar wilde toch even naar hem laten kijken. maar moest dus even wachten op een telefoontje van de ka.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    fijn dat je vandaag toch nog kan!

5. happymama

happymama Niet meer actief

je hoeft je excuus niet aan te bieden hun moeten plaats maken voor zo'n kleine baby .
    bij ons is t altijd moeilijk een afspraak maken maar toen mijn dochter onder de 1 jaar was kon ik altijd gelijk komen

6. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Ze belde dus net terug en toen zei ze van als je voor half 10 beld is het geen probleem. Maar wat kun je je lullig voelen zeg heb er hoofdpijn van. Ik denk ook wel dat het van zijn verkoudheid komt maar goed wil toch even zekerheid hebben voor mezelf en misschien heeft hij ook wle een keelontsteking of oorontsteking wie zal het zeggen.

7. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Ben gisteren dus naar de ha geweest en het kwam gewoon door een verkoudheid.

8. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    nou gelukkig dat het allemaal niks was. Beter het zekere voor het onzekere. Maar ik vraag me ook wel af waarom je zo laat pas belt en dan dus nog een afspraak wilt voor dezelfde dag. Je wist het al van de avond ervoor, waarom dan tot kwart voor elf wachten? En dan ben je dus boos op de doktersassistent die er ook niks aan kan doen.

Deel Deze Pagina