Dank jullie voor de reacties..ik hoop zo dat het allemaal meevalt!! Heb vakantie nu maar kan niet eens genieten..ik sta op met een steen in mn maag en loop de hele dag depri rond..heb zelfs mn hyves profiel verwijderd omdat ik al die baby aankondigingen niet meer kon zien..het liefst lig ik de hele dag in bed!! Ik zie het serieus soms niet meer zitten!!
Meis bespreek dit met je man! Laat hem desnoods dit topic lezen! Mss is er niks aan de hand en hebben jullie "gewoon" domme pech. Maar mss is het wel nodig dat jullie hulp krijgen. Dan wil je dat toch weten en daarmee beginnen! Echt hoor, praat met hem!
Pff..vandaag weer ongesteld geworden, en was 5 dagen overtijd..elke maand hetzelfde liedje, en ondertussen zijn er alweer een paar zwantger!! Ik zie het even niet meer zitten, we zitten nu al in ronde 25, wat is dit toch??? Sorry hoor voor mn geklaag maar ik moet het gewoon even kwijt..
Ken het gevoel heel goed.Ben met mn ex man 10 jaar bezig geweest voor een 2e,bleek het aan mn schildklier te liggen. Als ik het niet meer zag zitten ging ik weleens lezen bij de dames die in het vruchtbaarheidsbehandelingen zitten en zitten er bij die al langer dan 10 jaar bezig zijn. Relativeren helpt en hier van je afschrijven ook natuurlijk
Sterkte moeder254! Ik herken je gevoel helemaal van t soms niet meer zien zitten. Ook ik kan hyves en facebook niet meer zien, word er doodongelukkig van. Hebben jullie nu inmiddels wel t zaad laten onderzoeken? Anders ben je straks "voor niks" bezig..en als je weet wat er is kunnen ze miss helpen.
Oh meis, wat ontzettend vervelend voor je. Ook ik ben benieuwd of jullie ondertussen onderzoeken gehad hebben. Anders wordt het toch wel echt tijd.... Je kunt deze onzekerheid duidelijk niet meer aan en dat is ontzettend logisch.