Jeetje meid, wat heftig! Ik snap dat je er doorheen zit hoor. Ik heb geen andere tips dan wat hier al gezegd is, maar ga idd KMA uitsluiten. Mijn zoontje is nu een jaar, men dacht niet aan KMA omdat hij dus geen uitslag heeft. Voeding is aangepast en een totaal ander kind gekregen. Wij kregen de machtiging hier via het cb. Echt om vragen en anders zelf de voeding bij de apotheek halen. Was je je wasgoed ook met zeepvrije producten?
Artsen zijn van mening dat kinderen meerdere symptomen moeten hebben voor kea. Ik heb hier 2 kindjes rondlopen waarvan 1 het heeft gehad en 1 het (nog) heeft. Beide alleen last van de darmen. Kennis heeft een zoon, enorme uitslag. Na 2 jaar toch eens koemelk vrij gaan geven (na dus al 2 jaar te smeren met van alles!) en ineens was de eczeem/uitslag zo goed als verdwenen! Dus ookal zeggen 100 artsen tegen mij 'het kan niet', ik vind het de moeite waard om het wel te proberen. Want niet ieder kindje is gelijk en heeft dus dezelfde klachten. Binnen 2 weken zou je verschil moeten zien.
Voor de droge huid kan je pure kokosolie gebruiken(hebben ze bij de tuinen), kan je in t badje doen en ook direct op de huid smeren.. Helpt heel goed!
Veel dingen zijn al genoemd. Lijkt mij ook een over reactie van het immuunsysteem. Eczeem is vaak een reactie vanuit het lichaam (er moet iets uit). En aangezien ze ook vrijwel altijd verhoging/koorts heeft, klinkt dat niet echt best. Zou haar inderdaad eens goed laten onderzoeken en mocht je echt niet eerder terecht kunnen toch eens kijken of koemelkvrij helpt. Heel erg veel sterkte! Lijkt me heel zwaar en ook erg moeilijk om je kindje zo te zien.