ER (emergency room)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 12 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Op donderdag avond tegen een uur of 22 komt ER ook op nederland 1 (maar kan ook ned 2 zijn).
    Dit zijn nieuwere afleveringen want vorige week kwam suzan binnen met haar baby (eeehh dat had ik dus gemist) en heeft de vriendin van Carter een miskraam gehad (wist wel dat zij ergens zwanger in de bush bush zat van vorige seizoen)

DAt andere met drovers run is op de zaterdagavond om 19.30 uur en is vorige week weer begonnen (meteen gemist en niet echt een dag en tijd dat ik kan kijken).

Groetjes Anita

2. patrien

patrien Niet meer actief

maakt me niks uit wat voor een serie, ER of Trauma team of op ned. 1 om half 8 komt er ook altijd een ziekenhuis documantraire, ik volg ze allemaal.
    soms wel mooi om te zien, ik werk in de gezondheidzorg (wel is waar niet in een ziekenhuis maar in een verpleeghuis) wat ze allemaal doen. daar leer ik dan ook nog wat van.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik volg ook zoveel mogelijk ziekenhuis programma's hihi. Errug interessant allemaal. Alleen, als ik in t echt bloed zie... ga ik vlak :)

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Nou ik kijk die ziekenhuisseries niet allemaal hoor, maar ER wel. Was ondertussen wel even de draad kwijt omdat ik verschillende seizoenen op verschillende zenders tegenkwam. Mooi dat er een nieuwe serie is op ned. 1 op donderdag, zal het vanaf volgende week weer eens volgen. :thumup:
    Maar Kiowa heb je nog antwoord gekregen op je vraag aan net5/SBS6?

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hij kon niemand bereiken die erover ging.
    Moet maandag weer terug bellen ;)

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik kijk ook iedere avond. Baal er alleen van dat ze weer met de herhalingen beginnen maar ja we blijven trouw kijken

7. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wij zaten donderdag op het puntje van de bank, *** ze zitten in het verkeerde seizoen! Dusss, op teletekst telefoonnummer opgezocht, gebeld en we kregen een meneer aan de lijn. Mijn vriend: "Ik bel naar aanleiding van de net5 programmering." Meneer: "Ja, we hebben erg veel klachten over ER gekregen. Daar belt u vast en zeker over! U komt met de vele anderen op de klachtenlijst te staan."
    Hopelijk zien ze hun fout snel in, want ik wil weten hoe die pokken-aflevering afgelopen is!

Deel Deze Pagina