Sorry ik moet het even ergens kwijt.. Ik zit er echt eventjes door heen.. Ik voel me even zo alleen...en door andermans drama kan ik mn kindje geen leuke sinterklaas meer geven...en dat doet me verdriet En dat ik gewoon zo weinig mensen nog zie Ik weet niet meer wie nou mn vrienden zijn.. En dan zie je andere alleenstaanden die alle hulp maar krijgen..altijd Het doet me verdriet dat mn kindje laatste tijd elke keer alleen met mij zit.. Voel me er zo schuldig over...ook al kan ik er niks aan doen.. Bah ik ben echt even heartbroken. Ik heb mn vrienden nodig... Maar nog meer vind ik het zo zielig voor mn kindje op deze manier En had me ook zo verheugd op sinterklaas...
ik snap je verdriet en schuldgevoel. je kan er niets aan doen!!!ik krijg bv veel hulp van mn ouders. niet ideaal om weer bij hen in te wonen maar ok, heb wel hulp! qua vrienden: ook ik moet weer een beetje opnieuw beginnen omdat ik tien jaar in het buitenland woonde en mn vriendenkring hier wat uitgedund was...ik ga erop uit, knoop gesprekjes aan met andere mama's van de peuterschool, ga naar theater, bos, speeltuin, wie weet.het helpt iig tegen het alleen zitten! zoek contact desnoods via internet! het valt niet mee...sterkte!
Och jee meid wat naar Ik kreeg in het begin ook alle hulp van mn ouders, maar ook allen van hun. Instanties of wat dan ook hielpen niet O nee das neit waar, heel wat lieve forum mama's hebben mij kleding gestuurd en berichtjes op ZP. Maar ik begrijp je gevoel! Ik zou ook via internet (je doet het nu eigenlijk al) proberen is wat mensn te ontmoetn. zo heb ik mijn vriend leren kennen en ben nu niet alleen meer maar ik weet goed hoe het voelt en wil je een dikke kus geven!
Dikke knuffel meid!! Ik heb ook heel veel hulp van mijn ouders en ben hun zo dankbaar. En alhoewel mijn zoontje met grootste geluk is wat ik kan hebben voel ik me soms ook eenzaam. Ik ga ook terug bij mijn ouders wonen om andere redenen. Praat met heel veel meiden hier en we zijn er allemaal voor je!
hoi, hier ook geen hulp van instanties. nu ik let bv wel erg op water verbruik, electriciteit , verwarming. zo zit ik nu zonder verwarming, maar dochter haar kamertje is wel verwarmd, snap je??? ook kleren ofzo voor mezelf koop ik ni. weekend eet ik geen warm eten , dochter wel he. in de week eet ik op men werk en dochter in KDV. veel succes alle sinds
Door zelf in de kou te gaan zitten bespaar je echt geen energie hoor. Het maakt qua energie weinig tot niets uit als je verwarmingen uit gaat zetten. De ketel moet zowiezo loeien voor het kamertje van je dochtertje.sterker nog, door verwarming in d woonkamer uit te zetten, kost het juist meer energie In de woonkamer zit meestal de themorstaat die aan de ketel doorgeeft dat hij aan de juiste temperatuur zit. Als jij de verwarming in de woonkamer uitzet, duurt het veeeeeel langer voordat de juiste temperatuur bereikt is. Die wordt dus zelden gehaald omdat je de verwarming in de woonkamer uit hebt gezet. Ketel loeit dus als een gek. En daarnaast, zou ik het andersom doen. Verwarming op slaapkamertje uit en in woonkamer aan. Helemaal niet nodig en ongezond om verwarming op slaapkamer aan te doen. Gewoon extra deken erop of dikkere pyama aan. Neem aan dat je kleintje ook in de (nu koude) woonkamer speelt?