er even helemaal doorheen zitten..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mommysince13, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Heb je al eens geprobeerd te haken?
    In het begin is het echt doorzetten, maar plots zal je t doorhebben en kun je echt wel leuke dingen maken. Er zijn genoeg boekjes/filmpjes/sites waar de beginselen opstaan. Gratis patronen op; ravelry.com

Ik ben zelf ook nog maar 20. Mijn vriendinnen zijn idd ook heel ergens anders mee bezig; feesten en studeren. Als ze dan een keertje kunnen afspreken komen er voorstellen als een dagje de stad in. Nou, ik moet al erg mn best doen voor een uurtje..
    Dat is wel heel vervelend. Kan je geen familie vragen voor een uurtje theeleuten of lunchen bij jou thuis?

Sterkte meid;)

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil deze topic volgen, maar vergat me te abonneren, vandaar dus ff dit bericht..

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Mijn zus woont in de buurt, maar daar mee kletsen helpt ook niet echt.. Zij is 8 maanden geleden bevallen en vind alles wat zij heeft gehad veel erger als dat wat ik heb.. Terwijl zij alleen maar maagzuur had.. Ze is ook een van de mensen die zegt: wacht maar tot ze geboren is..
    Zo precies ook de oma van man.. Die zegt gewoon dat ik te snel wilde en dat m'n lichaam zich verzet omdat ik te zwak ben om een kind te dragen

4. minimoon

minimoon Niet meer actief

Kan me voorstellen dat zwangerschapsgym idd te zwaar is; ik bedoelde het meer als voorbeeld van iets waar veel vrouwen zullen komen in dezelfde fase (en misschien met zelfde problemen?). Ik weet niet precies hoe al die clubjes heten / sommige noemen zwschapsgym wat ik dan een bevallingscursus noem.....

zijn er eventueel andere stoelen op het balkon te zetten (niet door jou!)? Ik had echt rot stoelen en nu ik betere heb, zit ik ook liever buiten (behalve nu vanochtend; zou een half uurtje ZP'en, nu nu ben ik een uur verder!!:D:D)

Ik ben zelf niet zo van de hobbies (vind het knap dat je al zo veel genaaid hebt), maar lees veel. Weet niet of je dat wat vindt? Sommige bibliotheken hebben ook een breng dienst (dan vraag je online boeken aan, en zij bezorgen)?

Ik ga nu maar wel even naar buiten, sterkte daarzo!

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik wilde nieuwe stoelen maar vond man niet nodig.. Dan doe ik toch een extra kussen in m'n rug?? Het zijn van die witte oude mensen kuipstoeltjes met die kaarsrechte rugleuning zegmaar..

6. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Wel een beetje makkelijk gedacht van je man. Het is wel belangrijk dat je een beetje goed zit hoor! Misschien toch ook maar eens goed met hem over een rolstoel hebben, dan kan je er toch nog op uit en kost het je niet zoveel energie.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    We gaan morgen naar de Ikea en hij weet het nog niet maar ik ga in rolstoel die winkel door

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Leuk is anders maar echt, je komt er wel hoor!

Ik heb vanaf 15 weken op de bank gelegen en later zelfs volledige bedrust bij mijn eerste kindje (ook veel harde buiken en premature weeen) en nee, het was alles behalve leuk en vreselijk spannend maar het enige wat helpt is er aan toe geven en dingen zoeken om te 'doen'. Ik volgde ineens alle series, keek uitzending gemist van ieder dom programma wat er maar was, kende alle topics van zp en deed geestdodende spelletjes op computer en telefoon (boerderijen verzorgen, online bingo enz). Ik had het zowaar druk ;).

2e zwangerschap gaat trouwens véél beter, misschien troost dat ;)

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @loki; thnx :) dat helpt wel een beetje :) Dat is beter dan wat de oma van manlief zei: Nou dan zal je dit wel bij elke zwangerschap krijgen..

Die geloofd niet zo in het feit dat elke zwangerschap anders is :p Die is zelf ook gestopt na 1 kind

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb nu ook weer heel veel harde buiken hoor, gewoon een gevoelige baarmoeder, maar als de eerste gewoon netjes blijft zitten dan vertouw je veel meer om wat extra te doen. Deze keer wel in de ziektewet maar gewoon voor mijn dochter kunnen zorgen en het huishouden zoetjes aan blijven doen. Heel verschil met platte bedrust!! En nu nog over tijd ook ;). Harde buiken zijn dus niet erg, als ze niets doen (maar dat weet je vooraf niet, better safe than sorry!!)

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    en een beetje positief denken kan ook geen kwaad

laat andere mensen praten . jij bent zwanger niet zij...

ook mijn zwangerschap is niet de gemakkelijkste , en ik klaag ook afeentoe een dagje.
    maar hoe meer je klaagt hoe groter je dipje word...

je bent zwanger , je moet nog eventjes.. en daar is helaas niets aan te doen..

doe lekker optyd een dutje..
    ga buiten met dit mooie weer wat doen ( boekje lezen etc)

en voor je t weet is t zover

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    over het algemeen ben ik ook wel positief, maar vandaag gewoon even een baaldag.. heb vanacht misschien maar 2 of 3 uurtjes totaal geslapen.. en ondanks dat k niks doe heb ik overal last van..
    Het doet me wel goed te lezen dat ik heus niet de enige ben, en de kleine is constant aan het dansen vanmorgen (als sinds 6 uur) en dat doet me ook heel erg goed

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt goed meis.. al is het heel cliche om te zeggen.. En de mensen die tegen je lopen te zeiken, lekker laten lullen..

14. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    vandaag heb ik ook weer ne regelrechte |#@ dag. BLEH BLEH BLEH Da die klenne er ma rap is!

Deel Deze Pagina