ik snap hem niet meer!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sadieraven, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey meiden,

Mijn laatste ongi begon op 20 juli... In april gestopt met de pil en mijn cyclus hangt rond de 30 dagen...
    Nu heb ik een app waar ik mijn menstruatie in bij houd en de eisprong natuurlijk (ik voel het nooit en gebruik geen ovulatietesten). Deze gaf aan dat rond 5/8 mijn eisprong had moeten zijn. We hebben meerdere malen onveilig gevreeën en sinds 9/8 verlies ik oud bloed. Het begon eerst cremeachtig, toen bruinig, na 2 dagen wat roze bloed erdoor (2 dagen) en nu is het weer bruinig/creme... Dit houd dus al 6 dagen aan... Hiernaast ben ik wat ziekerig, moe, rommelige darmen, polpjes, soms wat krampen erbij en meer plassen terwijl ik zeker niet meer drink dan normaal.

Ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet, nog nooit gehad, niet bij zwangerschappen, aan de pil of juist geen pil. Ik herken het nergens van.
    Mijn ongi zou 19/8 moeten komen!

Hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan geven :(

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Zelf herken ik het niet, maar als ik jou was zou ik een 2v5 Kruidvat test doen!
    4 dagen voor je vermoedelijke NOD zou je posi kunnen testen en daarbij komt dat je niet zeker bent van je eisprong, dus wellicht is die ietsje eerder al geweest.
    Ik zal zeker even testen en anders de ha bellen voor advies?

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Assistente van de ha zei dat het wel is voor kan komen bij vrouwen zonder anticonceptie. Ze kunnen er niks aan doen behalve af te wachten tot me ongi wel echt op gang gaat komen en anders idd even een testje er tegen aan gooien.
    Vorige x teste ik met clearblue 4 dagen voor je nod test pas heel licht positief op mijn nod zelf. Ben dus bang dat het geen zin gaat hebben om paar dagen voor me nod te testen.

Verder vind ik het gewoon raar. Nooit gehad en ben altijd regelmatig geweest

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Oké, dan heeft nu al testen inderdaad niet zo veel zin.
    Maar ik snap dat je het vreemd vind!
    Ik zie dat je inmiddels 4 maanden gestopt bent met de pil, dus daar lijkt het dan ook niet aan te kunnen liggen zou je denken.
    Het vrouwelijk lichaam is soms raar!
    Ben benieuwd wanneer het nu echt door gaat zetten, maar beter nog, of je een positieve test in handen hebt over een paar dagen.
    Succes!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een app kijkt niet in jouw lichaam, maar gaat uit van gemiddelden. Je eisprong kan veel eerder of zelfs veel later plaatsvinden dan een app aangeeft.
    Gevaar is dat je juist op de verkeerde dagen gaat klussen.

Dan zou ik liever ovulatietesten gaan gebruiken. Die zijn nauwkeuriger doordat ze specifiek van jouw urine gebruik maken en dan kun je dus vele malen beter je eisprong bepalen.

Ontpillen kan na een paar maanden regelmaat nog zelfs optreden helaas. Dat wil zeggen: dat je cyclus alsnog op de hobbel kan raken.

Dat bloed kan bij ontpillen horen.
    Het kan innestelbloed zijn (maar dat is vaak niet zoveel)
    Het kan ovulatiebloed zijn (maar dat is vaak niet zoveel).

Ik zou voor de zekerheid gewoon even een zwangerschapstest gaan doen. Wie weet is dit wel van een innesteling. Je weet maar nooit!

Succes!

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik begrijp helemaal hoe je je voelt.
    Bij mij ging het ook een paar keer zo en nu begint het steeds 3 dagen voor mijn nod. (is dus al een verbetering)
    Ook ik herken de plopjes en het veel moeten plassen.
    Bij mij is dat steeds geen goed teken geweest, hopelijk bij jou wel!
    Ik zou een testje doen. Wie weet geeft hij al iets aan.

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hey meis ik hou idd in me achterhoofd dat het bij het 'ontpillen' kan horen. Hoewel ik er verder geen last van heb gehad de afgelopen maanden. We zijn ook niet gericht bezig met zwanger worden dus met de app hou ik meer alleen me menstruatie in bij. Deze bloedingen snap ik daarom ook niks meer van.
    Normaal is deze lichtbruin verlies altijd op het laatst van mijn ongesteldheid. En ik verloor eergister echt bruin slijm met bloed, echt heel erg apart :(

Deel Deze Pagina