geen menstruatie te bekennen..testen negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lindsay1977, 11 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindsay1977

11 nov 2017
    12
    0
    1
    Vrouw
    Delft
    oedemorgen allemaal,

Ik zit nu toch even met een vraagje ook al heb ik al 2 mooie meiden nu 8 en 4 jaar oud waar ik bij de oudste zonder anticonceptie 5 jaar op heb gewacht tot ik zwanger was en de jongste 4 jaar.
    Echter nu na 4 jaar alleen te zijn geweest (mijn exman en ik zijn idd gescheiden toen de jongste net 5 maanden oud was) heb ik sinds 5 maanden een fijne nieuwe relatie en ook aan de pil.
    Echter na mijn laatste pil inname vorige week donderdag geen ongie te bekennen tot nu toe.
    wel al in de week vooraf aan de laatste pil al ineens ongie achtige buikkrampen die tot op de dag van vandaag aanhouden (dit herken ik ook van mijn vorige zwangerschappen).. waar ik dit normaal alleen op de dag van ongie zelf heb.

Ik heb 3 x getest tot nu toe en alle testen zijn negatief.

misschien raar dat ik het nu even niet weet daar ik al 2 meisjes heb maar dat was toen toch anders toen waren we er bewust mee bezig tempen ovutestjes e.d geen pil en nu eigenlijk helemaal niet en wel aan de pil.

Dus weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier nu van moet denken nu ik na een goeie week nog steeds geen menstruatie heb terwijl ik altijd stipt bent.
    De onzekerheid is het wel is het niet zo is zo frustrerend net als de bekende wachttijd toender tijd met mijn dochters.

ik heb of liever dat mijn ongie nu doorbreekt of een goeie posi test in handen dan weet ik tenminste wat.

Het zou een complete verassing zijn als het toch zo zou zijn dat ik nog posi test ergens een keer al lijkt me dat na een week overtijd een kleine kans zeker gezien de geschiedenis met mijn meisjes het niet makkelijk zwanger worden toen en dan nu ineens door de pil heen.
    Ik kan het me ook haast niet voorstellen maar die menstruatie is in geen velden of wegen te bekennen.

Late tester...overgang...ik weet het even niet.

2. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    misschien is je huidige partner wel vruchtbaarder? maak je nog te weinig hcg aan voor een positieve test.

hoop dat je sb3l duidelijkheid hebt

3. lindsay1977

11 nov 2017
    12
    0
    1
    Vrouw
    Delft
    Dat zou het ook nog kunnen zijn idd heb ik helemaal niet bij stil gestaan.
    ik heb al die jaren altijd gedacht dat het aan mij lag dat het krijgen van kinderen moeilijk was met mijn exman.
    vandaar dat ik ook zo verbaast ben mocht het nu ineens zo zijn.

Maar vond het wel opvallend pas geleden dat het bij mijn exman altijd dik en wit was en bij mijn huidige vriend bijna water.

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Goh vooral dat laatste is erg herkenbaar. Met ZL hebben ex en ik ook lang over gedaan en nu met mijn huidige man in 1x raak.... dacht eerst ook dat het aan mij lag maar blijk juist erg vruchtbaar te zijn....

Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Geen ervaring voor de rest namelijk

5. NoelleJona

10 okt 2017
    38
    37
    18
    Vrouw
    Ik herken dit wel! Zelf maanden geen ‘menstruatie’ gehad toen ik aan de pil was. En was ik niet in verwachting.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ongesteld wordt je niet als je keurig de pil slikt. Je hebt immers geen eisprong. Je krijgt wel pilbloedingen, maar bij sommige vrouwen blijft die zonder reden ook wel eens weg in de stopweek. Sterker nog, er zijn zelfs vrouwen die nooit een pilbloeding krijgen in de stopweek en die zijn echt niet zwanger. Die pilbloeding bestaat namelijk alleen uit het verliezen van baarmoederslijmvlies en dat hoef je niet per se te verliezen in je stopweek.

Aan het niet krijgen van een pilbloeding kun je geen zwangerschap hangen.
    Al jouw testen zijn nog steeds negatief. Geen HCG gedetecteerd, dus niet zwanger.

Vertrouw je je testen niet, vraag dan of je een bloedonderzoek op HCG kunt krijgen via je huisarts.

7. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    Mee eens. Wanneer je de pil slikt heb je geen echte cyclus. Jaren de pil geslikt en ook doorgeslikt, geen stopweken gehouden (vanwege de klachten). Al zijn er enkele gevallen bekend die zwanger zijn terwijl ze de pil slikken. Vaak is er dan wel een reden geweest dat de pil even niet goed heeft gewerkt (pil vergeten, braken, diarree etc.)

Deel Deze Pagina