hoi meiden! of ik hier goed zit met mijn vraag weet ik niet zeker maar toch even mijn verhaal: ik gen sinds vorig jaar maart aan de microgynon 50 (daarvoor 30) en heb altijd netjes mijn stopweek op een enkele keer na. woensdag 28 aug met een nieuwe strip begonnen maar wel flink ziek geweest die hele week, en vorige week een nasleepje gehad hiervan van een dagje. nu neem ik overmorgen mijn laatste pil van deze strip en dan een nieuwe stopweek. echter had ik afgelopen vrijdag avond steekjes in mijn buik, werd ik zaterdag het 's nachts rond half 4 wakker om te plassen en was ik misselijk maar anders dan van de griep. ook gistermorgen en vanmorgen misselijk bij het opstaan en na wat eten is het gauw weg. ook had ik bij het afvegen wat rozige afscheiding. zou dit kunnen zijn dat het een doorbraak bloeding (spotting) is, of zou het kunnen dat ik zwanger ben? gister en vandaag testje gedaan maar die zijn (nog?) negatief! weet uiteraard nog niet of ik mijn stopweek bloeding zal krijgen maar misschien hebben jullie wat raad? liefs!
Misschien toch je stopweek afwachten? Mocht je zwanger zijn is het moeilijk te bepalen vanaf wanneer en hoe lang. Als je geen ontrekkingsbloeding krijgt kan je nog een keer testen.