Er gebeuren vreemde dingen ...

Discussion in 'Zwanger worden' started by latertje, Jan 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. latertje

latertje Lid

Jan 3, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen woensdag was de laatste dag van mijn menstruatie. Helemaal fijn natuurlijk. Maar nou heb ik vandaag opeens weer een stolseltje bloed verloren. Ik maak me hier een beetje ongerust over. Gisterochtend ook een veegje bloed en daarna niks meer. Is er iemand die dit herkend? Ik maak me behoorlijk ongerust

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Ik heb begrepen dat wij vrouwen in onze vagina een soort schotje hebben zitten....kan het zo zijn dat daar nog wat heeft gezeten? Ik denk niet dat het heel erg is, maar ik ben zeker geen expert. Misschien als je je ongerust voelt even langs de ha?

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Denk dat het gewoon restjes zijn nog... geen pijn of iets ???

4. latertje

latertje Lid

Jan 3, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet echt last ergens van ofzo, maar vind het zo vreemd. Haha nou dan zou ik het maar houden op dat schotje. Ik was juist begonnen met tarwekiemolie en dacht dat het misshien daardoor kwam.

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Wanneer mee begonnen na je ei of net pas ?

6. latertje

latertje Lid

Jan 3, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net een weekje begonnen met de tarwekiemolie de laatse dagen van m'n menstruatie ongeveer. Zou het daardoor kunnen komen? Vandaag weer hele dag geen bloed tot vanmiddag opeens weer wel

7. latertje

latertje Lid

Jan 3, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ermee gestopt met die tarwekiemolie volgends mij komt het daardoor 😞 ik heb even op Google gekeken en kwam meer van zulke verhalen tegen (weliswaar niet helemaal hetzelfde )
    Ik hoopte door die olie zwanger te worden, maar als ik steeds die bloedingen heb heb ik ook geen In in sex, dus dat werkt ook niet natuurlijk .

8. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Even doorzetten met de olie, je lichaam moet er misschien nog aan wennen. Gebruik ook tarwekiemolie-bolletjes. Na een aantal dagen stopt dat vervelende bloeden!

9. latertje

latertje Lid

Jan 3, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien ga ik het op een later tijdstip nog eens proberen maar voor nu ben ik er even klaar mee. Heb gisteren geen tarwekiemolie meer gebruikt met ala resultaat geen bloeding/stolsels meer.

Share This Page