Jeetje ik weet nu inmiddels een week dat er in mij een leeg vruchtzakje bevind maar er gebeurt nog steeds niets. Wel heb ik zeurende pijn die doortrekt naar mijn benen en mijn rug . Wie heeft dit ook gehad ?? Elke keer als ik naar de toillet ga dan kijk ik of er wat komt ook aan het papiertje maar nee hoor. en die pijn die uitstraalt naar mijn benen is niet prettig! Gevoelige borsten heb ik ook nog . Ik weet het even niet meer ik ben als de dood voor wat gaat komen. Liefs Jet
Lieve Jet, Ik weet dat je als de dood bent voor wat er gaat komen, ik kan je uit ervaring vertellen dat ik een enorm gevoel van opluchting kreeg toen het voorbij was. Bij mij begon het ook met bandenpijn die uitstraalde naar mijn rug, dit werd steeds heviger en niet lang daarna kwamen de bloestolsels en het vruchtzakje. Ik heb het niet als iets engs ervaren. Wil je heel veel sterkte wensen meid! Liefs Wen
ik heb zelf ook helemaal geen pijn gehad wat ik wel had verwacht als ik de verhalen om mij heen hoor.ik heb een week gevloeid en had toen een echo en daar kwam ook inderdaad uit dat het niet meer leefde.een paar dagen later heb ik "het"uitgeplast.ik vond dat een verschrikkelijk moment want daar lag je kindje in de toilet.in totaal heb ik 2weken gevloeid en toen was het over
3 weken na de mededeling dat mijn kindje niet meer leefde ben ik gecurreteerd (ik was toen bijna 13 weken en het kindje maar 6 weken). Als het niet vanzelf komt is curretage best een prima oplossing, vond het lichamelijk echt een eitje... Let wel op dat er in de ziekenhuizen langere wachttijden zijn dus dat je spoedig gaat. Ik moest nog een extra week wachten en dat vond ik erg moeilijk. Sterkte