wat is dit nou (hoest)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door 2jees, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

DL heeft vorige week kriebelhoest gehad, het werd wat minder en toen kreeg ze zondagavond koorts, ze is er maandag nog mee naar school geweest, arme kind..

Vandaag geen koorts meer maar ze is er nog lang niet, wil haast niet drinken. Ze heeft een dikke keel ook.
    Nu kreeg ze net in bed weer enorme hoestbuien, aan één stuk door. Nu meer een 'blafhoest'. Zó sneu..

Hebben jullie nog tips, heest er iets ofzo.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Bij kriebelhoest geef ik altijd een lepel hoest siroop (suiker vrij) dat helpt best goed.
    Verder smeer den wij vroeger vaak met luuf.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Dampo of luur onder de voeten (ook tussen de tenen) en (dunne) sokken aan in bed...

Beterschap!

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Sokken? Haha ik zal het eens proberen.
    Hoestsiroop krijgt ze al.

Ging me meer ook om die week hoest, paar dagen af en toe een blafje en ineens weer onafgebroken hoestbuien.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Als het zo'n zware hoestbuien zijn, zou ik toch naar de KA gaan. Veel kans dat de infectie naar de onderste luchtwegen gezakt is, en dat ze aerosol nodig heeft.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Het hield na een paar uur op en toen s nachts nog een kleinere, nu weer af en toe heel even. Ze is wel vrolijker weer nu. Heb helaas nooit een auto thuis daarom steeds aankijken..
    Als ik het echt niet vertrouw probeer ik wel iets te regelen maar ben al eerder met zoiets geweest en wordt je niet veel wijzer van..

Deel Deze Pagina