Er heerst RODE HOND op school!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cellie, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Kom net terug van school en er hangt een briefje op de buitendeur, dat er rode hond heerst.
    Ik ben even binnen gaan vragen en helaas, bij een van mijn kinderen in de klas dus.

En nu? Vroeg ik.

Het enige wat ze zeiden was niet in school komen....is dat genoeg?

Ik schrok er wel een beetje van eigenlijk.

Groetjes Cellie.

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dank je voor die link!

Ik ben ruim 6 maanden zwanger en mijn kinderen hebben allemaal die BMR vaccinatie gehad....dus volgens mij zit ik redelijk safe.

Maar zal voor de zekerheid toch even bellen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja dat is schrikken inderdaad. Als je kinderen ingeent zijn is er niks aan de hand.

Maar als jij bent gevaccineerd vroeger, kun je het nu toch ook niet krijgen, en je baby?

5. Niet meer actief

Neem wel contact op met je HA. Mijn HA dacht pasgeleden dat Astrid mogelijk ook rodehond had en als dat zo was, moest ik daar wel voor medicijnen innemen omdat rode hond evengoed gevaarlijk kan zijn voor je kindje.

Nou wil ik geen paniek zaaien en is dit natuurlijk mijn eigen interpretatie van wat hij mij vertelde. Dus ik zou het even bij je HA navragen

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb de verloskundige gebeld, het risico is eigenlijk vooral in de 1e 3 maanden van de zwangerschap en ik moest even op me zwangerschapskaart kijken, je wordt erop getest....wist ik veel...

Dat is LUES op de kaart, nu ligt die kaart bij mijn man in de auto, dus als hij straks thuis is kijk ik gelijk even.

Maar ik ga maar de school even niet in en dan zal het wel loslopen, het betreffende kind is thuis, hopelijk zet het niet door op school verder.

Wel raar eigenlijk, zou het kind niet ingeënt zijn?

Gr. Cellie.

7. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    zou best kunnen dat het kind niet is ingeënt is zijn er veel vanwege geloof en zo. wat ik zelf niet begrijp.

8. Niet meer actief

je bent toch immers ook niet verplicht om te enten hè. Dat is een keus aan de ouder.

9. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    en dat begrijp ik nou net niet

Deel Deze Pagina