Hoi hoi, Ik ben benieuwd wat voor kleuren jullie op jullie eigen slaapkamers hebben. Wij zijn namelijk alles aan het vernieuwen boven en ik ben er nog niet echt over uit wat ik nu wil, heb hiervoor wit met rood gehad (ik heb wit bed) en zat nu te denken aan 1 muur dieppaars en de rest heel licht lila....?
heb een foto in mijn album gezet. hij is donkerbruin met een paarse gloed. al zie je dat niet echt goed op de foto....
Witte muren en witte kast, zwart leren bed met spiegel erboven, antriciet vloerbedekking. Verduisteringsgordijn blauw (is meegenomen uit oude woning, hadden we een blauw/gele kamer)
paars is een hele mooie/tijdloze kleur en erg rustgevend dus dat in combinatie met wit zal best mooi zijn
Ik spiek eventjes mee... want ook wij gaan onze slaapkamer binnenkort vernieuwen. Wil drie muren wit verven en eentje gekleurd; zat te denken aan donkerpaars, bruin of donkergroen. De jongste gaat "verhuizen" naar een andere kamer, dus ook deze kamer moet worden aangepakt. Hier ws ook 3 witte muren en eentje knal roze of paars.
Wij zijn hem nu toevallig aan het veranderen.. hebben ook laminaat en mijn vriend gaat zelf een deco kast bouwen... Maar goed de kleuren zijn bruin en turquaise blauw. xxx
Hoi, Mijn kamer is hemelsblauw, was eerst een miskoop van de verf, maar toen het er eenmaal op zat was het een mooi zicht. Heb nu alles gecombineerd met verschillende tinten blauw, zoals donkerblauwe satijnen dekbed steekt mooi af. Succes met je kamer Groetjes Claudia
wij hebben donkere laminaat, creme kleurige muren waarvan een muur aubergine kleur ( donker paars) en een boxspring. creme rolgordijnen en over gordijnen. Super blij mee
Onze slaapkamer hebben we net van de zomer opgeknapt! Alles zwart/wit , GRijze muur, zwarte gordijnen. Heb wel licht hout op de vloer. Beetje chique dus. En allerlei accesoires met van die ornamenten die je nu overal ziet!
Wij hebben oosterse kleuren in de slaapkamer.. Donker rood/oranje/geel/bruin.. Heel sfeervol en...... romantisch.. hihi Groetjes Kalush
wij hebben 2 wanden creme, en 1 wand roest rood en een kastenwand met deuren in creme en roestrood kleurig, en een aluminum kleurig bed. Op het kantoor hebben wij 2 wanden paars 2 wanden met traanplaat behang.
Toen we gingen samenwonen hebben wij allemaal witte tonnen met verf gehaald en heel veel tubbes om te kleuren naar de kleur die we zelf mooi vonden. we hebben wat afgelachen met zijn tweeen want dat was ook iets van ons tweeen. we hebben op de slaapkamer zo'n rare kleur dat het aan de zon ligt wat voor kleur het is. want soms is ie heel licht bruin, soms geel en soms groen haha erg leuk en als we gewoon de lampen aan hebben 's avonds is ie geel
bruin (donker bruin) met goud. De meubels zijn koloniaal. De vloer is Amerikaans Kastanje. Ik zal es kijken of ik n fotootje heb...
donkere vloer mahonie kleurig linnenkast met gierijzer bed idem en nachtkastjes ook wanden zijn creme gordijnen ook en glasgordijnen ook verder wil ik de muren nog opsieren met een getamponeerde band met klimop maar zijn eerst met Caitlin haar nieuwe Diddle kamertje bezig (had piepklein kamertje krijgt fijne grote kamer nu)