Zou toch blijven proberen! denk dat het ook voor het kindje beter is om het gewoon te laten komen! (dus vragen om inleiding)...en als jij je niet goed voeld, moet je dat gewoon aangeven, want ook jij moet voldoende energie hebben om de bevalling nog te doen he ... en als je wat wil moet je er gewoon om vragen, gewoon doen hoor!!!! Hoop voor je dat het niet al te lang meer gaat duren!! heel veel suc6!
Gewoon bellen hoor....ik heb nu sinds 2 weken bekkenklachten en ik word er al helemaal gestoord van, laat staan als je het al zo lang hebt! Ik voel me echt opgesloten omdat ik niet verder dan 100 meter ofzo kan lopen. En je bent al ruim over de 40 weken dus zometeen gewoon nog een keertje bellen en vragen of je vandaag ergens tussendoor niet even langs kan komen.
Ik weet precies hoe je je voelt (qua BI dan). Bij mijn eerste zwangerschap vanaf een week of 16 BI gekregen (vanaf 20 weken kon ik bijna niks meer, maar ja, was mijn eerste zwangerschap dus tijd zat om plat te gaan), en bij deze zwangerschap al vanaf het moment dat ik zwager was is mijn BI weer terug gekomen (alleen nu een actieve dreumes om mij heen). Ik kan ook niks meer, alles doet zeer (zitten, liggen, lopen, omdraaien in bed, aankleden, uitkleden, etc), weet me geen houding te geven, kan niet meer voor onze dochter zorgen Al een nachtje in het ZKH geslapen met pijn en slaap medicatie, gewoon om eens een nachtje te slapen ipv pijn liggen te lijden. Afgelopen week heeft de VK gevoeld of er misschien al iets was gebeurd van onder, maar alles pot en pot dicht. Heb terug in de auto een flink potje zitten te janken. Maar ja, om nu aan te geven dat ik het genoeg vind (terwijl ik het zoooooooooooooooo vreselijk zat ben de pijn, die alleen maar erger word. Hou mijn hart vast voor de bevalling)
@Gwenolyn wat naar zeg. Beetje zelfde situatie dus alleen idd heb jij nu nog een klein handenbindertje rondlopen sterkte nog ff met de laatste loodjes. De verloskundige heeft me zojuist teruggebeld, lucky me het was mijn lievelingsverloskundige haha . Ze was super begripvol, heb het hele verhaal uitgelegd en ze snapte volkomen dat ik er doorheen zit. In principe ga ik gewoon donderdag heen, die afspraak stond al, en gaat de verslokundige me dan proberen te strippen (mocht ik al wat ontsluiting hebben uiteraard). Voor vrijdag wordt er een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor een complete check up, er wordt dan uitgebreid gecontroleerd of de baby het nog goed genoeg heeft in de buik qua vruchtwater en hartslag e.d. Kans is wel aanwezig zei ze, dat ze in het ziekenhuis dan een afspraak willen maken om me in te leiden. Ben heel benieuwd maar het gevoel dat er nu " iets " in werking wordt gezet geeft me wel een stukje rust. En natuurlijk hoop ik nog steeds dat ons kleintje uit zichzelf komt vóór donderdag Dank jullie wel voor alle lieve reacties, heerlijk!
goed gedaan! dat er iets in gang gezet is voelt inderdaad al heel anders dan dat uitzichtloze dat kan ik me goed voorstellen. sterkte nog even met de laatste loodjes
Jeetje zeg, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Ik ben vandaag ook 40+4 weken en ben het ook wel zat hoor. Maar heb verder totaal geen klachten, af en toe kleine krampjes, wel gisteren mijn prop verloren. Ik wordt vrijdag (41wkn) gestript, dus zou het als ik jou was ook gewoon vragen, wie weet is dit voor jou genoeg en zet het door. Succes met de bevalling meid, en je oerkracht komt echt wel naar boven hoor, dus dat kan je echt wel aan!!!