Er interesseert me nog maar 1 ding...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    En dat is mijn kindje in mijn buik.
    (en mijn vriend en andere zoontje natuurlijk).

Ik heb nog weinig zin in andere dingen zoals; werken :( Bah!
    Huishouden :x Bah! Koken; gaaaap! enz enz.

Ik spit het liefst de meeste bladen door over zwangerschap. Lees boeken, kijk hier op zwangerschapspagina. ;) Wil er graag over vertellen.
    Ben nu zo vol van zwanger zijn dat al het andere in het niet valt. Verheug me op het bezoek naar de verloskundige enz. Houd al een soort babyalbum bij.
    Lijkt soms net of andere vrouwen, die ik ken, het minder groot opnemen en gewoon rustig doorgaan met hun gewone leventje.
    Kennen jullie dat ook?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja hoor! In het begin had ik dat heel erg, nu is dat wel minder (al zit ik hier wel erg vaak hihi). Ach, geniet er gewoon lekker van dat je het zo leuk vindt en neem het er ook lekker van!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oooooooh, wat herkenbaar!

Heb het nu nog. De blaadjes liggen door het hele huis en ik kan alleen maar over de baby praten.

Erg he? :oops:

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Zóóóó herkenbaar!
    Mijn man vroeg gisteravond al: gaat het nog ergens anders over de komende maanden? Hij moest er ook wel om lachen en begrijpt het wel maar toch, ik kon het zelf geschreven hebben wat jij schrijft.
    Ik kom niet aan werken toe, heb er ook geen zin in en mijn gedachten niet bij, ik zou het liefst de hele dag lekker in de tuin liggen, dromen over de toekomst, wat het wordt, hoe het gaat, hoe het zal zijn, blablablabla!
    Maar zover is het nog lang niet, en ik heb er ook weinig aan want er moet toch gewerkt worden maar het is helemaal niet makkelijk om je koppie erbij te houden, je bent dus niet alleen! GEFELICITEERD ook!

5. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Heb ik ook hoor! Gelukkig is mijn beste vriendinnetje ook zwanger, kunnen we lekker alleen over beebjes kletsen, hihi. Maar ik merk dat andere vriendinnetjes er moeilijker over doen en het onderwerp mijden, of ons mijden (oh ik ga niet bij hun in de buurt staan want dan gaat het alleen over babies)..
    Bijna alsof ze jaloers zijn. Dat is wel minder leuk, dus ik doe mijn best het er niet teveel over te hebben met de mensen waarvan ik weet dat ze zich ergeren... :(

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

zooooooo herkenbaar! hihihi.... heerlijk toch? Gefeliciteerd en geniet ervan!

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier ook hoor. schaam me er geen moment voor :)
    manlief, beebje en ik en de rest...... sja ff een lager pitje ;)

8. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik wil het ook graag over de baby hebben, maar idd heb ik ook een paar zwangere vriendinnetjes. Is de ene buurvrouw net bevallen dus genoeg mensen om me heen.

Of andere jaloers zijn weet ik niet (weet niet hoe het bij jou is teminste) maar ik weet zelf wel dat toen wij nog niet met baby's bezig waren we ook geen zin hadden om de hele dag over baby's te praten. We vonden het prima om het er ff over te hebben, maar mensen zonder kinderen hebben gewoon heel andere interesses! Zo praten wij met de kinderloze nog leuk over de allerdaagse dingen, huis, tuin, werk etc. en met de andere wel over de baby :) Ze komen vanzelf als ze ook zwanger zijn :)

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mijn collega is ook zwanger dus daar klets ik op t werk mee.
    en mijn beste vriendin vindhet geweldig om er over te kletsen.
    bij een andere vrienden groepje hebben we het er wel over maar niet alleen maar daar zijn ook nog praatjes over vakantie werken uitgaan en huis en tuin dingentje ennn die vind ik ook nog eruggg leuk hoor!

10. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    heb ik ook last van :)

vriendlief word gek dat ik mijn halve salaris uitgeef aan tijdschriften, maar ja, moet toch iets doen tijdens voetbal ;)

11. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik denk er wel veel aan, maar praat er niet teveel over, want dat vinden mensen wel es vervelend :p

12. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ik ben er wel mee bezig, logisch, want de kleine schopt genoeg :) .
    Maar ik heb geleerd dat zwanger zijn niet het enige is wat telt en dat je daardoor jezelf, ook al geniet je zo van het zwanger zijn, op een zijspoor kunt zetten.
    Bij mijn eerste zwangerschap kon ik ook alleen maar aan zwanger zijn denken en alles wat er omheen was. Ik heb een miskraam gehad en gelijk erna nog een. Nu was het eerst heel moeilijk om te genieten van deze zwangerschap, maar tegelijk ook goed. Vooral om te beseffen dat ook de dagelijkse dingen gewoon door gaan en dat er ook een heleboel andere leuke dingen zijn naast het zwanger zijn.

Deel Deze Pagina