Hier is een inenting een inenting, hier vragen ze nooit naar het gewicht? Er staa gewoon: Inenting hond en kat: 20 euro
Wat gek! Ik moet mn hond altijd wegen en krijg dan meerdere spuiten, steeds 2 van t zelfde en dan nog in de neus voor kennelhoest. Deze keer voor t eerst die voor de ziekte van weyl er bij. Al met al dus 7 prikken gehad en nog eens twee een paar weken daarna.
In de praktijk waar ik werkte is het ook een stuk duurder dan 20 euro hoor. Dat is echt een koopje. Het hangt er ook heel erg vanaf waar je woont.
Hier niet. Ik lees inderdaad veel dingen die gewoon terugkerende uitgaven zijn en die je in je financiele plaatje mee moet nemen. En dan zou het geen verrassing moeten zijn, want je hebt daar ofwel geld voor apart gezet, ofwel je betaalt het in termijnen. Maar als je het niet budgetteert denk je dat je geld overhoudt en dat doe je niet, dus kom je structureel tekort. Dus ik zou adviseren je financiele overzicht te actualiseren en dan kijken of je op basis van realistische cijfers nog wel zou moeten kunnen sparen. En dan kijken naar alternatieven: besparen op wat er uit gaat of zorgen dat er meer binnenkomt.