Er is bevruchting!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elvira, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Elvira; sjee wat een bericht zeg. Heel veel sterkte en ik hoop dat jij en je man het een mooi plaatsje kunnen geven.
    Goed aan jullie zelf denken nu, okay?

Hele dikke knuffel.

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Elvira,

Lees het nu pas...jeetje meis wat een tegenslag.
    Doe maar rustig aan. We denken aan je.

Liefs Mirre

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hoi,

Hier gaat alles goed, we kunnen niet anders dan ons er bij neerleggen en met hoofd omhoog weer verder gaan. Pas nu komt eigenlijk echt het besef wat er allemaal is gebeurd en heb ik gisteren eindelijk een traantje kunnen laten.

Vanaf zondag was ik al een beetje bloed aan het verliezen maar gisteren waren het gewoon echt een soort van weeen. Mijn onderbuik deed zo´n zeer en in mijn liezen volgens mij ter hoogte van beide eierstokken zat een soort van druk. Had geen pijnstillers meer in huis, dus Ap is even naar de buuf gerend en toen ging het wel. Vanmorgen gaat het al een stuk beter, alleen nog veel bloedverlies. Is natuurlijk ook logisch want alles moet er toch uit!

Op mijn werk is er wel heel veel begrip, en iedereen begrijpt ook dat ik hierom de hele week thuis blijf en rust neem. En ja als zouden ze geen begrip hebben, is dat toch echt het probleem van hun hoor. Kies nu een keer voor mezelf, had niet gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen. LOL

@Elmo
    Gaat het met jullie ook weer een beetje. We hadden inderdaad grote plannen voor een kleine elmo en vier (met gympies). We weten beide nu dat we in iedergeval zwanger kunnen worden en gaan er vanuit dat we in het nieuwe jaar allebei een dikke buik hebben. Kom ik je met buik opzoeken in Groningen.

Lieve meiden heel erg bedankt voor de lieve berichtje, doet heel erg goed.

X Elvira

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve meid,

Het is nu dan dus echt begonnen....weet zo goed hoe dit is...en leef zo ontzettend met je mee.
    Het doet zo'n zeer...lichamelijk en geestelijk.
    Zit hier gewoon met dikke krokodillentranen.
    Ik hoop dat we inderdaad een keertje kunnen meeten, volgens mij wordt dat hartstikke gezellig ;) Nemen we de mannetjes ook mee ? hihi

Even serieus meid: ben heel blij dat je voor jezelf kan kiezen en dat je werk begrip toont. Dat geeft je toch meer rust. Ik hoop echt dat jullie de volgende poging met een goede zwangerschap kunnen afsluiten.

Doe rustig aan lieverd!
    Kus Elmo

*hier gaat het ook wel weer hoor....de nieuwe planning is gemaakt*

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sterkte lieverd met dit lichamelijk en geestelijk verdriet! Ik denk aan je en hoop echt dat de volgende poging gewoon goed verloopt.
    Op naar een dikke buik in 2007!
    Dikke kus Elvira

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lieve Elvira...

Ik leef echt met je mee meid... weet hoe je je nu voelt... Goed van je dat je even voor jezelf kiest! Groot gelijk!

Hoop echt dat jij en Elmo volgend jaar met een dikke buik mogen rondlopen!

Liefs
    Kirby

7. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Elvira,

Neem de tijd voor jezelf meid....en probeer zoveel mogelijk positieve energie weer op te sparen voor de volgende poging!

Hoop dat 2007 'ons' jaar gaat worden.....Jij, Caruli, Elmo, Lenneke en natuurlijk alle andere meiden van dit forum!

Groetjes Nollie

Deel Deze Pagina