Hoi Lieve meiden, Vanmorgen heb ik iets doms gedaan. Zoals ik al eerder vermelde ben ik zo ontzettend moe en misselijk en beetje last van borsten. Ondanks dat ik mezelf had beloofd dat ik woensdag pas zou gaan testen, heb ik het toch vanmorgen gedaan. Binnen no time stonden er 2 streepjes, wel is de ene een stuk lichter dan de andere maar het is duidelijk een streepje. Ik ben zo bedrukt hierdoor en kan/wil het nog niet geloven totdat de test van de week ook 2 streepjes geef. Ben zo bang voor teleurstelling en kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik toch heb getest. De pregnyl zou nu allang uit mijn bloed moeten zijn, dus hier zou het niet van moeten komen. Wat denken jullie hier van. Veel liefs, Elvira (is een beetje dom, zo op zijn tijd)
Hoi Elvira, ik weet niet hoe lang je voor je NOD getest hebt, maar in principe: streep = streep. Heb je een foto gemaakt van de test? Een voorzichtige felicitatie! Groetjes, Jaycey
Hoi Jaycey, Ik heb nu 3 dagen voor de NOD getest. De foto´s heb ik in mijn album gezet, alleen zie je het hier niet zo duidelijk op als hier thuis. X Elvira
Hoi Elvira, ik zie toch duidelijk op alle foto's de tweede streep. Het lijkt mij dus dat je zwanger bent.
Hai, De test zegt dat je zwanger bent: gefeliciteerd! Erg van jullie kat. Zelf hebben we dat ook meegemaakt dat onze kat zo ziek was maar er nooit iets van heeft laten merken. Sterkte ermee, een dier kan veel voor je betekenen. Maar ook lekker genieten van je zwangerschap. Liefs Jenny
Ik zie ook een tweede streep Duim dat ie woensdag nog dikker is (en niet stiekem eerder testen he ) Alvast een voorzichtige felicitatie!
Ik vind het echt wel een duidelijke streep, en dat ook nog voor je nod! Gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van!
Ik ga ook met de groep mee.....we mogen nog niet te vroeg juichen eigenlijk...maar stiekum van mij JOEPIEEEE! Feliciteren doe ik nog niet....kom over 3 dagen weer kijken....Succes voor dan! Groetjes, Nollie
Elvira, de streep is echt heel duidelijk en ik kan me je ongeduld wel voorstellen. Morgen ging je weer testen las ik elders, dus ik duim gewoon door, maar ga er al wel vanuit dat het goed zit en jullie je wondertje(s) over dik 8 maanden in je armen mogen sluiten..... Tja volgende spannende is dan natuurlijk is het er 1 of zijn het er twee.... Karin
Zo he wat goed zeg! ik zie toch duidelijk die streep staan en die staat er niet voor niks! Ik ga je pas officieel feliciteren na je 2e test als jij er ook van overtuigd bent. Maat tot die tijd..