Er is bevruchting!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elvira, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Goedenmorgen,

Vanmorgen hebben we weer een test gedaan en nog sneller dan de eerste keer was deze positief en de lijn is donkerder, dan de vorige. Helaas heb ik ook lichtroze bloedverlies, het zit niet bij de urine maar alleen als ik mijn muts afveeg. Lekker praatje. Maak me nu toch wel heel veel zorgen, beetje steekjes in mijn rug, maar nog steeds misselijk en moe.

Ik ga zo de huisarts bellen, misschien dat hij mij gerust kan stellen. Hou jullie op de hoogte.

kus,
    Elvira

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Meid...Gefeliciteerd... hoor het wel vaker hoor van dat roze bloed verlies...hoeft nog niets te betekenen... geniet er lekker van.

xxx

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Tjee meis, wat verwarrend allemaal...Hoop voor je dat dat roze gedoe snel ophoudt, zodat je volop kunt gaan genieten van die dikke vette tweede streep!
    Kus Elvira

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elvira, je moet je niet teveel zorgen maken over dat roze zolang het niet teveel is en het niet helderrood wordt... Je bent echt wel zwanger hoor! Hoop dat je huisarts je een beetje kan geruststellen.

Liefs
    Kirby

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hoi,

Inmiddels heb ik de huisarts en de gyn gesproken en beide hebben me redelijk kunnen gerust stellen. Volgens beide is de test positief en kan het bloeden van de innesteling zijn of van het uitzetten van de baarmoeder. Op 27 november de eerste echo en de gyn zei wel dat als het echt rood wordt ik kan bellen en langs mag komen.

Het is zo raar, we hebben hier zolang naar uitgekeken en nu ben ik zo onzeker en durf ik het niet te geloven! Blij ben ik natuurlijk wel maar ik durf nog niet te juichen, heb wel een traantje weggepinkt. Ik hoop zo dat we over 8 maandjes een prachtig kindje in onze armen hebben.

Veel liefs,
    Elvira

P.s. Duimen jullie nog even mee?

6. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi spannend,
    heel veel sucses en de duimen draaien hoor duim duim duim.

liefs mopsje ;)

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ook ik duim voor je, megaspannend!
    Wel positief blijven denken hoor, hoe moeilijk dat ook is.

XX Lenneke

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    van harte feli zeg en ik hoop dat je iderdaad over 8 maanden een wolkje in je handen mag houden.
    liek.

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Natuurlijk duimen we nog even mee voor je Elvira, je zal zien, volgend jaar in juli heb je gewoon een wolk van een baby in je armen!

Kirby

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nou Elvira,

nu echt gefeliciteerd dan! en ik hoop dat dat roze gedoe snel verdwijnt en je op 27 november een hele mooie bevestiging van je 2 streepjes gaat krijgen en dan in augustus? een wolk van een baby!

Karin

11. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hoi Elvira,

Ik begrijp je onzekerheid! Maar het komt vast goed hoor meis!

12. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    wat een goed nieuws dat je zwanger bent zeg. echt heel fijn. niet te veel zorgen maken hoor over het bloedverlies. ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar hopelijk is het snel over en kun je echt heerlijk gaan genieten. bijzonder hoor.

13. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hey Elvira,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je zwangerschap. :D
    Het is je van harte gegund meis.
    Geniet er lekker van.
    Groetjes Nancy

14. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve meiden,

Allereerst heel erg bedankt voor de hartverwarmende reacties. Inmiddels ben ik thuis uit mijn werk, daar ik op kantoor een ontzettende bloeding kreeg, met heel veel roodbloed. Niet een klein beetje maar echt een maandverbanje vol. Gelijk het zh gebeld en het kan dus voorkomen dat je gewoon een grote bloeding tussendoor krijg en het hoeft nog niets te betekenen. Heb geen ernstige krampen, alleen een drukkend gevoel net boven mijn heupen en morgen moet ik dus nogmaals een test doen om te kijken of deze nog steeds positief is en zo ja, wachten tot 27 november. Het kan zijn dat bijvoorbeeld 1 vruchtje afkomt en de andere is blijven zitten. Ik weet het iniedergeval niet meer en hoop dat het snel morgenochtend is.

We proberen positief te blijven.

Liefs,
    Elvira

15. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he elvira,

had nog niet meegekregen dat je zwanger was! dus bij deze heel erg gefeliciteerd!

probeer je niet al te veel zorgen maken, ik weet t is makkelijker gezegd dan gedaan, ik had de eerste 2 weken na mijn positest, steeds bruinige afscheiding en een keer roze rood, niet veel maar je maakt je toch zoren, bij de echo zagen we dat alles toch goed was, en je hort t vaker he dat vrouwen er zelfs later achrter komen omdat ze toch nog een soort ongi waren.

heel veel sterkt, duim voor je!

dikke knuffel radna

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi Elvira,

Ik ga je gewoon feliciteren met je/jullie zwangerschap :whistle: :whistle: :whistle:
    Ik duim zeker met je mee dat alles goed gaat.
    Vertrouwen is heel belangrijk.
    Die kleine (kleintjes?) is (zijn) vast net zo sterk als jullie wens ;)

Liefs,
    Velobabe

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Elvira gefeliciteerd meid, het komt vast allemaal in orde!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik duim stug door hoor...durf niet te stoppen...roep je even als jullie het 100% zeker weten..dan kan ik stoppen ;)
    Komt goed meid, moet gewoon!
    Liefs, dikke zoen!

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elvira, wat balen dat je nog een bloeding hebt gehad! Hoop maar dat alles nog ok is! Probeer je niet teveel zorgen te maken. Wij blijven alvast voor je duimen!

Dikke knuffel!

Liefs
    Kirby

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff elvira,

balen hoor! ik duim verder en hoop dat de test vanmorgen nog steeds 2 mooie dikke strepen gaf....

Karin

Deel Deze Pagina