En, was je test weer positief? Hoop het wel en hoop dat de bloedingen gestopt zijn. Mijn duimpjes blijven voor je draaien!
Heb je al een arts gezien of gesproken? Staat er al een echo gepland? Meestal met twee weekjes toch? Ben heel benieuwd meis..... Die gewonnen pegels krijgen nou een wel heel mooie bestemming! Niks IVF...een Babykamer! Elmo'tje
Hoi Lieve meiden, Helaas is het bloeden niet gestopt en alleen maar erger geworden. De test was vanmorgen nog wel positief en dus moest ik contact opnemen met het ziekenhuis. Daar ben ik vanmiddag geweest en is er bloed geprikt en met de echo gekeken. Helaas zijn de emmy´s aan het afkomen, en dit wordt als miskraam door de artsen bestempeld. We moeten vrijdag nog een keer terug voor bloed en om te kijken of alles nu rustig en schoon is van binnen. We zijn natuurlijk wel heel verdrietig, het is prachtig om na bijna 5 jaar een positieve test in handen te hebben. Het blijft vervelend dat het nu niet goed gaat. Waar we ons nu aan vasthouden is het feit dat we dus wel zwanger kunnen worden en er alles aan zullen doen om onze wens in vervulling te laten gaan. Meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven. Dit betekend heel veel voor me! Veel liefs, Elvira
Lieve lieve Elvira, Ik was zo bang dat ook jij dit moest gaan meemaken...heb ook even geen woorden voor je die dit leed kunnen verzachten! Ik wens je ontzettend veel kracht en liefde om je hier doorheen te slaan! Je weet me te vinden meis...denk aan je! Liefs Elmo'tje
Hoi Elvira, Ik ken je wel niet, maar ook ik leef met je mee hoor! Had het jou graag gegund! Wens je heel veel sterkte voor nu! Verder heb ik er geen woorden voor.... Liefs, Nollie
Oh meid, ik vind het echt zo erg voor je... heb er geen woorden voor! Hoop dat je snel weer zwanger wordt en het dan zeker blijft duren! Een hele dikke knuffel! Kirby
Ahhh nee he Lees je bericht met tranen in mijn ogen.... Was zooo blij voor je Hele dikke knuffel lieverd. Hoop dat het snel gaat lukken voor jullie! Dikke kus ELvira
Hoi Elvira, Verdorie, was even een aantal dagen niet geweest. dus had het begin ook gemist. hoorde het net van Elmo. Verdorie meid, ik weet hoe je je voelt! (maart 06 na bijna 4 jr.) ik heb eigenlijk maar één advies voor je: laat je niet door anderen vertellen hoe je je nu moet voelen of wat je moet of hoort te doen. het enige wat nu telt zijn jij en vriend-/manlief. Praat er vooral ook saampjes over. Neem de tijd voor je zelf, ook als werk eventueel begint te drammen. veel sterkte en succes vrijdag. liefs Femke
Hoi Elvira, ik las net heel je verhaal en ik vind het echt heel erg voor jullie. Ik leef echt met jullie mee, heel veel sterkte en ik hoop dat er snel goede tijden aan komen voor jullie. Liefs Jolie
...wat een verdrietig nieuws. Ik leef met jullie mee. Ik hoop dat voor jullie snel de zon weer gaat schijnen!
Elvira, Ik sluit me aan bij alle vorige berichten, ik had je ook zo graag een kleintje toegewenst! Wat Kl@#$ zeg! Heel veel sterkte, ook voor je partner. Liefs Lenneke