jeetje Elvira. wat erg zeg. het zag er zo goed uit. heel veel sterkte en zie inderdaad het kleine lichtje aan de horizon. je bent zwanger geweest. hopelijk de volgende keer een goede emmy die helemaal op en top is. heel veel sterkte!
Hey lieverds, Wat een lieve berichtjes. Hier even een kleine update. Gisteren moest ik nog een keer testen van het zh en als deze positief was, moest ik direct komen. Nou ja jullie raden het al, test was nog steeds positief! Ik zh gebeld en moest meteen komen voor echo en bloedtest. Op de echo zagen ze een soort van bel zitten, maar hieruit kon niet worden opgemaakt of het baarmoederslijm was of een vruchtje. Dit kunnen ze gezien de termijn nog niet onderscheiden. Aankomende vrijdag moeten we nogmaals terug, voor echo en bloed. Het is nu dus afwachten. Wel hebben ze bevestigd dat ik wel degelijk zwanger ben geweest en dat de testen hierom ook gewoon positief zijn. Aangezien de hoeveelheid bloed en menstruatie pijn ga ik ervan uit dat beide emmy´s zijn afgekomen. Het is zo raar want alles symptonen zijn er nog, moe, misselijk, slechte eetlust en geurtjes kan ik niet verdragen. Ik weet ook niet zo goed wat ik met mezelf aan moet en heb vannacht 15 uur geslapen, blijkbaar had ik dit echt nodig! Ik hou jullie weer op de hoogte. Bedankt voor jullie woorden en duimen. Liefs, Elvira
Elvira, Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat er toch nog één emmytje in je baarmoeder zit... echt waar meid, je verdient het zeker! Een hele dikke knuffel! Liefs Kirby
Wat vreselijk deze onzekerheid meid! Pffff...leef ontzettend met je mee. Ik kan helaas niks anders doen dan voor je duimen en aan je denken...ook al heb je er niet veel aan. Heel veel liefs, Elmo
wat verwarrend allemaal zeg. eerst de grote vreugde, dan teleurstelling en nu weer afwachten. hopelijk is alles zo goed en is er echt een kindje aan het groeien. zou zo mooi zijn. heel veel sterkte met wachten. het moet zo moeilijk voor je zijn.
Hoi Elvira, Het enige wat ik kan doen is ook meeduimen en wens je heel veel sterkte nog voor de komende (onzekere) dagen en vooral voor vrijdag! Groetjes, Nollie
jeetje wat onzeker zeg. hoop dat het allermooiste en positiefste er uit mag komen vrijdag.... succes met wachten . liek...
Lieve meiden, ik weet het even niet meer hoor. Moest vandaag weer een test doen en ja hoor weer positief. Inmiddels bloed ik niet meer en moet ik vrijdag terug naar het ziekenhuis. Weet hier iemand hoelang het duurt voordat het zwangerschapshormoon uit je lichaam is verdwenen? Snap er echt helemaal niets meer van! Stomme posititieve testen maken me helemaal onzeker. Moest het ff van me af typen hoor. Groetjes, Elvira
Lieve lieve meid..wat een onzekerheid! Kan me voorstellen dat je gaat twijfelen...maar ik ken verhalen waarbij het hormoon nog lang in het lichaam bleef. Weet alleen niet hoelang dat ongeveer KAN zijn...elk lichaam is anders uiteraard. Is er nog kans op een wondertje? Heel veel succes en sterkte meid! ELmo
Hey Elmo, Vrijdag weet ik pas meer en hoor ik of er idd nog een vruchtje zit. Mijn gevoel zegt van niet, maar misschien is dat toch zelfbescherming. Ik baal iniedergeval van de situatie. Snap ook niet dat ik thuis moet testen als het alsnog niet goed kan zijn. Heb liever een negatieve test, zodat je weet waar je aan toe bent. Nu is het zo, van ja is hij posi omdat er nog iets in baarmoeder zit, of kan het buitenbaarmoederlijk zijn. Je weet ben vrij nuchter normaal, maar nu weet ik het niet meer. Hoop stiekem natuurlijk wel op een wonder. Dikke Kus, Elvira
pff Elvira, de onzekerheid blijft zo wel hoog. In je nuchterheid weet jij ook dat een test lang posi kan blijven, maar ik kan me voorstellen dat de spanningen nu toch oplopen en pas vrijdag duidelijkheid kan krijgen. Vervelend deze situatie. Wel fijn dat het bloeden gestopt is nu... Ik denk aan je Karin
Hoi Elvira, ik hoop voor je dat je snel zekerheid krijg en dat het een klein beetje hoop die we hebben toch nog goed uitpakt. Veel sterkte deze dagen, dat het snel vrijdag is Liefs Jolie