och neeee meissie. wat vind ik dit verschrikkellijk zeg. ontzettend veel sterkte gewenst ban mij xxx sam
He wat een naar bericht.. Hoop voor jullie dat je lichaam het op een natuurlijke manier oplost. Veel sterkte... Karin
Potjandikke Elvira wat een vreselijk teleurstellend nieuws.. , dat je dit nu ook nog eens mee moet maken meid... Heb er geen woorden voor.....wil jullie beiden heel veel sterkte toewensen en een hele dikke knuffel!
Wat een rotnieuws zeg! Had echt gehoopt dat het positief voor jullie uit zou pakken... Hopelijk werkt de natuur een handje mee... Verder wens ik je ontzettend veel kracht en sterkte toe Elvira!
Grmbl! Wat oneerlijk! Echt! Had nog zo gehoopt dat het ok zou zijn vandaag! Verschrikkelijk dat jullie dit moeten meemaken! Veel sterkte! Liefs Kirby
Lieve Elvira. Ik vind het echt erg voor jullie, ik hoop dat deze ellendige tijd snel voorbij is en net wat je zeg je lichaam het zelf oplost. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles snel goed kom met jullie. Liefs Jolie
Verdorie meid! Ik stuur je wat zonnestraaltjes om deze k*ttijd te verlichten. Passen jij en malief goed op elkaar? liefs femke
wat erg zeg elvira. als het misloopt is het al erg genoeg maar buitenbaarmoederlijk en dan ook nog eens een term waar je niets mee kan. wat een onzekerheid. heel veel sterkte!
Hoi lieve meiden, Hier even een update. Vandaag weer naar zh geweest voor bloed en echo en de hcg waarde is aanzienlijk gedaald. Dit houd dus in dat mijn lichaam het zelf aan het afstoten is. Heb wel een injectie gehad voor de zekerheid, zodat het vruchtje echt niet meer gaat groeien en ik moet een weekje rust houden. Heb nog niet de tijd genomen om alle ellende van de afgelopen week op een rijtje te zetten, dus dat ga ik deze week allemaal even doen. Het gaat je op deze manier niet in de koude kleren zitten! Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties. Weet niet wat ik zonder jullie zou moeten. Liefs, Elvira
Jee meis, dit hoopte ik dus niet te lezen na mijn dagjes afwezig zijn Ik vind het vreselijk voor jullie, wat oneerlijk zeg! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je lichaam het snel opgelost krijgt. Duim ontzettend hard dat jullie snel geluk mogen hebben. Dikke kus Elvira
Ik heb je al weer eerder gesproken dan dat ik hier bijgelezen ben. Ik ben er voor je lieverd! Neem de tijd om het een plekje te geven! Heel veel liefs, Elmo (en meneer Elmo)
Elvira, Ik wou je even heel veel sterkte toewensen. Ik leef met jullie mee........erg triest allemaal.
Lieve lieve Elvira, Hoe is het meid? Kan je je zinnen een beetje verzetten thuis? Hebben ze op je werk begripvol gereageerd? Wat een vragen he...als ik je spreek vergeet ik vaak de helft. Vind het zo oneerlijk en vreselijk voor jullie! Ik hoop echt dat jullie nu alleen maar mooie dingen mee gaan maken...en een klein mensje mogen gaan zien groeien. We hadden zulke goede voornemens: samen zwanger worden! Moet je ons nu zien.... We komen er wel meid! We slepen elkaar er wel doorheen! Heel veel liefs, Elmo