Er is cocaïne gebruikt op onze kinderkamer..

Discussie in 'De lounge' gestart door 1991Mamavanvier, 18 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja, sorry, iets te flauw… Je hebt gelijk!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  2. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Nouja, maandag spreken wij de baas van het bedrijf en wij laten het er niet bij zitten..
     
  3. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Veel wakker gelegen, heeft de hele nacht door mijn hoofd gespookt..
     
  4. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Het is gewoon verboden, dus nee niet alleen bij de baas melden. Maar dus ook bij politie en met de aannemer bij de verhuurder melding maken.

    @ts ik zou laaiend zijn, maar zou dus van de aannemer verwachten dat hij direct zou komen om de beelden te bekijken, en dus niet wachten tot maandag. Komt hij daar niet voor het direct bij de verhuurder melden. Dat komt bij mij namelijk over dat het gedoogd wordt binnen het bedrijf. En sorrie maar ik vind dat echt een no go en veel verhuurders ook ;) ze hebben immers niet voor niks strenge regels voor bezit en gebruik van drugs in huurwoningen.
     
    Oilell, TanjaK, Zoe123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.671
    33.039
    113
    Ja ja ;)
    Hahahah :roflmao:

    Grapje
     
    Madelie vindt dit leuk.
  6. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Als ik de reacties van ts lees zou het dik gedrukte van toepassing zijn, fraude is enkel een voorbeeld in het geval van ts kan het onderzoeken de camerabeelden bekijken zijn. De vraag is alleen of de rechter het zou accepteren wanneer daarmee tot maandag wordt gewacht of dat er door de rechter verwacht wordt dat ze daar vrijdag direct actie op hadden genomen (de werkgever dus).
    Maakt het nog steeds niet ts haar probleem, maar het wil dus zeker niet zo zijn dat het niet meer op staande voet kan op maandag.
     
  7. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Hij is die vrijdag direct gekomen binnen 10 min na een belletje was ie er... En heeft toen direct de beelden gekregen en toen is alles in gang gezet naar de hoge baas ect..
     
    hummeltje5, Neuzeke en Maev vinden dit leuk.
  8. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Wow wat een lef heeft die gozer. Alleen al drugs gebruiken op je werk, maar het dan in de veilige omgeving van een gezin, en dan kinderen doen....

    Ik had ook een directe schadevergoeding geeist van de werkgever van deze beste man. Je laat iemand in goede trouw jouw vertrouwde plekje binnen en dit vertrouwen word gewoon flink beschadigd.
     
  9. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw

    Politie vond dit oook niet normaal en vroeg of wij überhaupt toestemming hadden gegeven voor het boven komen. (niet het geval) valt dus ook gewoon onder inbraak.. Ook al staat deur open enzo zei hij.. Maar goed mijn man moet zich volgende week melden. En maandag komt de baas langs van 't bedrijf.. Toevallig ben ik vrij die dag..
     
  10. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Volgens mij is het meer een gevalletje huisvredebreuk. Inderdaad komen op een plek waar jij geen toestemming voor gegeven hebt, maar zich dan ook nog zo gedragen zodat jij een onveilig gevoel krijgt in je eigen huis.

    Persoonlijk zou ik overigens wel aangifte doen tegen deze man, al is het om te voorkomen dat hij het weer bij een ander doet en in het geval van een verslaving gedwongen naar een kliniek moet als het zover komt.
     
    Kolibrie2 en kleineM vinden dit leuk.
  11. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Hier ben ik t mee eens. En ook zoals iemand anders al zei: stel dat je kids op de HAP waren beland en jij moet zoiets uitleggen :eek:. Dus zeker melding maken om ook anderen te behoeden. Straks doet hij het ergens anders ook? Of zelfs als er kindjes in de bedden liggen te slapen :mad::mad:. Hopelijk legt de rechter dan gedwongen afkicken op..
     
    hummeltje5 en Saartje33 vinden dit leuk.
  12. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.154
    113
    Bedenk me dat cocaine wel in je haar te analyseren is als je t hebt gebruikt, behoorlijk lang ook. Maar als jij niet weet dat t je schilder was ga je toch alle hoeken afzoeken...basisschool, opvang...al is t om je naam te zuiveren. En nergens ga je t antwoord vinden want die schilder zit allang op een andere klus...

    Echt werkelijk waar, raar gedrag. Snuiftabak (was ook geopperd hier) kan vanuit t doosje of vanaf je vingertoppen of de rug van je hand overigens. Daar wordt geen vlak oppervlak voor gezocht. Is ook een legaal middel, dus zou hij ook gewoon beneden of buiten kunnen doen.
     
    kleineM en Saartje33 vinden dit leuk.
  13. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Ik zou ook woest zijn en aangifte doen. Vind drugs sowieso al walgelijk, maar dan ook nog kinderen blootstellen aan mogelijke complicaties. Die vent spoort niet. Groot gelijk dat jullie direct actie hebben ondernomen.
     
    Marti, Saartje33, Cedi en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Alioli

    Alioli Actief lid

    6 aug 2020
    104
    90
    28
    Vrouw

    Zal je verbazen zijn zoveel mensen die dit doen.
    Een jaar of 10 geleden had ik een goede vriend die coke dealer was zijn grootste klanten werkten zelfs in het ziekenhuis en dan niet als schoonmaker of kantine dame
     
    Spectre, 2littlemonkeys en Biny vinden dit leuk.
  15. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.945
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja echt abnormaal zeg.
    Hoe kom je er ook op om een lijntje coke te gaan snuiven bij een klant thuis en dan ook nog in een kinderkamer.
     
    Cedi vindt dit leuk.
  16. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.154
    113
    Klopt, zo kende ik er diverse in de horeca maar ook financieel adviseurs. Gaat over alle lagen heen.

    Via mn toemalige vriendje kwam ik er achter hoe bizar groot de wiethandel was...echt mn mond viel open (18 jaar geleden heb ik t dan over). Dan heb je t over een dorpje...:eek:
     
  17. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Coke wordt (heel vaak) gebruikt door hoger opgeleiden.. voor een 'armer' mens is dat niet te betalen:|.
     
    Biny vindt dit leuk.
  18. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.497
    5.164
    113
    Vrouw
    Ik vind het echt bizar dat het gebruik van drugs zo “normaal” is. Het effect op je gezondheid, de samenleving, drugsafval, criminaliteit die er ontstaat in binnen en buitenland. Ook als je dat doet om door je werkdag/nacht te komen. Wat voor een druk hebben we dan gecreëerd op mensen om aan zulke hoge standaarden te voldoen? Echt niet oké...
     
    kleineM, bloem82, hummeltje5 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.945
    12.418
    113
    Vrouw
    Ik vind het alles behalve normaal…
     
    bloem82 en Saartje33 vinden dit leuk.
  20. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.497
    5.164
    113
    Vrouw
    Nee gelukkig niet iedereen. Maar dus toch meer mensen dan we denken waarschijnlijk
     

Deel Deze Pagina