Er is cocaïne gebruikt op onze kinderkamer..

Discussie in 'De lounge' gestart door 1991Mamavanvier, 18 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Ongelofelijk dat zoiets gebeurd. Je stelt je zeker niet aan!
     
  2. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.141
    4.360
    113
    Home
    Maar wie zegt dat hij het alleen op de kinderkamer heeft gedaan
    Wellicht ook ergens anders maar daar zijn geen beelden van
    Ik weet niet hoelang hij in en om jullie huis bezig is geweest
    Maar ik zou het van hem willen horen of het nog elders in het huis is gebeurd
     
    Paardenbloem en hummeltje5 vinden dit leuk.
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.614
    113
    Vrouw
    vast wel, de meesten nemen niet maar 1 snuifje

    ik vind het echt bizar om dat in iemand anders huis te doen
     
  4. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    Waar zou je schadevergoeding voor eisen dan? Dat kan civiel rechterlijk alleen via een onrechtmatige daad. Een dat is hier geen sprake van. En er is ook geen schade die claimbaar is, voor immateriële schade gelden heel specifieke eisen.
     
  5. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    #105 Juul75, 19 jun 2021
    Laatst bewerkt: 19 jun 2021
    Ik weet niet of je denkt dat door het doen van aangifte iemand magisch gedwongen in een afkickkliniek wordt opgenomen maar er is in Nederland gelukkig heel wat meer voor nodig om iemand zijn handelingsbekwaamheid af te nemen.

    Een melding bij de politie kan altijd, maar ik denk niet dat TS iets heeft aan adviezen die nergens op gestoeld zijn en onrealistische verwachtingen geven. Het is vervelend genoeg maar TS een haar man hebben alles gedaan wat ze kunnen een moeten doen en het heeft niet veel zin om ze nog bozer, verdrietiger of opgefokter te maken. Je hebt ook rust in het hoofd nodig om over zoiets te kunnen komen.
     
    Loufoque, MyMiracle, Sophy en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Als het OM dit kwalijk genoeg vind voor een zaak dan kunnen er voor zover ik weet zeker wel dit soort dingen opgelegd worden als meneer verslaafd blijkt te zijn en afkicken meer voor elkaar kan krijgen dan een celstraf.
     
  7. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    Echt waar, en daarna hou ik er over op. Het OM vindt dit niet kwalijk genoeg voor een zaak. Gebruik van harddrugs wordt niet vervolgd, bezit van harddrugs binnen een bepaalde hoeveelheid waar geen dealer indicatie bij zit leidt samen tot inbeslagname. Er is geen enkele reden voor een strafzaak, ook niet als hij het doet in andermans huis zonder toestemming.

    Dat laat onverlet dat het als een grove schending voelt, nee een grove schending is van de veiligheid van je huis en de veiligheid die je je kinderen wilt geven. Maar er is een verschil tussen de wet en rechtvaardigheid.

    En geef alsjeblieft geen juridisch advies als je daar geen verstand van hebt.
     
    Spectre, Loufoque, MyMiracle en 24 anderen vinden dit leuk.
  8. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Nou zoals @Juul75 al beschrijft klopt dit dus niet. Een rechter doet dat sowieso pas als er een psychiater is geweest die die persoon heeft gezien. Ten tweede gaat dit überhaupt nooit zover komen.
    Dus idd beter geen info geven die niet handig is. Ts heeft het aangeven hopelijk gaat z’n baas stappen onder nemen of als het een zzper is niet meer in dienst nemen.
     
    puzzelstukje, Syane en Juul75 vinden dit leuk.
  9. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.610
    13.154
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    1991Mamavanvier vindt dit leuk.
  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Succes vandaag! Ik vind dit echt niet normaal. Op een kinderkamer notabene!! Wat als de kleintjes wat binnen hadden gekregen. Wat dan… daar moet ik ook niet aan denken.
     
    1991Mamavanvier vindt dit leuk.
  11. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Dankjewel!
     
  12. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Update:

    Hij is geweest, die man moest zich vanmorgen om half 8 melden op kantoor. Heeft de video onder z'n neus gekregen en hij heeft gelijk toegegeven dat het om cocaïne ging.. Hij is naar huis gestuurd voor deze week en hij moest hulp inschakelen, volgens eigen zeggen ging hij dat ook doen en de huisarts.. Die werkgever vroeg nog of we nog verdere stappen gingen ondernemen, en dat gaan wij zeker doen... De werkgever is bereid gewoon mee te werken als wij iets nodig zijn ivm aangifte enzo. Hij keurt dit gedrag zeker niet goed, en heeft ook geen vertrouwen in hem.. Maar hij zei wel ik kan hem niet ontslaan ivm de regels van de wet.
     
    Spectre, Vero0504, Friesin en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.610
    13.154
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik heb niet zo heel veel juridische kennis wat dit betreft, maar lijkt mij dat er in ieder geval goede vervolgstappen zijn genomen door de werkgever.
    Ben je zelf tevreden met het gesprek en de uitkomst?
     
  14. bijnamoeder

    bijnamoeder Bekend lid

    26 mei 2013
    679
    472
    63
     
  15. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Het is gewoon huisvredebreuk wat hij heeft gedaan.. En bewust mijn meisjes in gevaar gebracht om bewust achter hun bedje te gaan snuiven.. Dus ik kan daar zeker aangifte van doen.
     
    Lisa2 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  16. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Ja kan altijd aangifte doen. Of het je iets op gaat leveren is maar zeer de vraag.

    Had hij in verband met de werkzaamheden wel toegang tot jullie woning? Of waren de werkzaamheden enkel buiten en hoefden ze bv. ook geen gebruik te maken van het toilet bij jullie?
     
  17. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.743
    719
    113
    Ik dacht al direct, die heeft wat vakmannen over de vloer gehad.
    Ik zie het veel in mijn werk dat mensen met dit werk drugs gebruiken. Ook zeker tijdens werk.
    Maar dat ze dit doen op een kinderkamer is wel heel erg. Ik zou daar richting hun werkgever echt iets van zeggen en eisen dat ze niet opnieuw in je woning komen.
     
  18. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Het gaat mij er niet om of het mij wat opleverd.. Het gaat erom dat hij dit niet bij een ander flikt.. Iemand moet de eerste zijn.. Want als niemand het meld.

    Nee ze hoeven niet in ons huis. De werkzaamheden waren alleen buiten. Ja deur moest op kier blijven omdat het gegrond was maar dat geeft geen toegang zonder toestemming naar binnen te gaan en dat zei de politie ook.
     
  19. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Met opleveren bedoel ik dat er waarschijnlijk niks met de aangifte gedaan wordt. Kans op een sepot is zeer groot.
     
  20. Casara

    Casara Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.178
    386
    83
    Jeetje.... Ik zou ook woedend zijn!
     

Deel Deze Pagina