Zo te horen ben ik zeker niet de enige. Ik blijf hopen dat het gevoel weg gaat met de tijd aangezien mijn vriend er anders over denkt. Wel probeer ik afspraken met hem te maken, al vind hij dat best moeilijk. Ik heb nml de grote wens nog 10 kilo af te vallen. Dus een goede motivatie, eerst afvallen en dan kijken we verder. Praat met je man (vriend) en misschien helpt het om afspraken te maken. Door af te spreken dat jullie over een half jaar nog eens kijken hoe het gevoel is en dan beslissen voor een 2e. Mits jullie beide nu graag willen dan moet je misschien je gevoel volgen.
Mijn man zegt: over een paar jaar. Maar anderzijds praat ie met de meisjes naam tegen m'n buik (hebben nu een zoontje). Het is dus niet dat ie een vaste tijd voor ogen heeft... maar zelf weet ik niet of het hormonen zijn of echt en of het dan straks in de tropenjaren niet erg druk is. Maar anderzijds is het wel handiger een kleine baby als je de andere nog niet naar school hoeft te brengen enzo. Scheelt weer wat organisatie Eerst maar eens weer een cyclus krijgen... dan verder kijken Het lijkt me erg leuk. En dat afvallen, tsja, wil k ook graag, maar kan ook daarna.. ben nu te zwaar, maar niet zwaarder dan voor de zwangerschap. Weet niet hoe het bij jou is, maar waarom jezelf tip top in vorm brengen om vervolgens zwanger te raken
Voor de zwangerschap was ik aan het afvallen, door de zwangerschap is dat stil komen te staan. Nu is het van belang dat ik dit weer ga hervatten en dan is deze afspraak een motivatie om me best te gaan doen. En misschien dat ik er na geen 2e meer wil of wel.
Nou simpel toch, zodat je goed fit een nieuwe zwangerschap in gaat! Dan gaat het niet echt om kilo's, maar wel om conditie. Dat is voor mij wel dé motivatie waarmee ik mijn zwangerschapswens kan 'stillen' tijdelijk; eerst maar eens weer helemaal zo fit worden als voor de 1e zwangerschap (qua kilo's is het niet nodig, want ben enkele kilo's lichter dan voor de 1e zwangerschap), want aan een goede conditie heb je heel veel tijdens het zwanger zijn, bevallen, en herstellen na de bevalling.
Ja weer fit willen zijn is verstandig (afvallen en fit zijn, zijn twee dingen...die hand in hand kunnen gaan, maar ik had't meer gelezen als vanwege de kilo's vandaar). Nou ben benieuwd wie er wanneer voor gaat! Mijn wens voor'n tweede zal niet over gaan, ons gezin is met 1 kindje niet compleet, maar wanneer we ervoor gaan én wanneer en of't ons gegund is, weet ik nog niet..