Ik zou niet weten waar je moet beginnen, maar het is al wel in me opgekomen.. Mja.. als je kapot gaat, ga je ook goed.. En we hebben ook nog een kleintje, met gemeenschap van goederen getrouwd zijn erbij.. mwah, weet het niet zo goed..
Ik denk dat hij toch wat verder moet kijken dan 30 km. Dat is dan wel balen en kost geld ivm reiskosten, maar ja. Dan heb je wel meer kansen. Dat is voor ons doorslaggevend geweest om in de veel te dure randstad toch en huis te kopen.
Dat ligt er maar aan. Ik heb voor 5000 euro aan apparaten gekocht, die zijn op marktplaats weer te verkopen voor 3000 euro. Website heb ik zelf gemaakt, en ik koop in wat een klant besteld. Dus mocht het mis gaan zou het 2000 euro kosten. Die ik er al uit heb gehaald in de 4 maanden dat ik bezig ben, bewust part time.
En waar moet je beginnen, eerst een ruimte, die hebben wij aan huis gelukkig, en dan wat apparaten, en dan gewoon gaan
Via indeed zag ik bij "Zwolle automonteur" wel wat verschijnen zojuist. Succes, vervelend dit soort zorgen.
Nou hij heeft werk!! En nog om de hoek ook nog, haha.. Maandag beginnen, dus toch nog 1 maand werkloos geweest helaas.. (En wat een gezeik met het UWV voor de WW en daar werk je dan al die jaren voor en nooit werkloos geweest!) (PS. Vindt het altijd fijn als een topic (goed) eindigt! Vandaar..) Groetjes, Carlien
wat fijn voor jullie! ik woon in de achterhoek en ben nu al bijna 15 maanden thuis, er is weinig hier. ik solliciteer me suf, maar wordt overal afgewezen of krijg niet eens een reactie. helaas is mijn ww na 14 maanden gestopt!
o heerlijk!!! geen zorgen meer!! hier hetzelfde probleem ook in twente en al 8 maand aan het solliciteren mijn uitkering loopt volgende maand af dus zat helemaal in de stress maaar volgende week maandag kan ik beginnen met me nieuwe job
gefeliciteerd, super fijn!! En dat gezeur met de UWV herken ik ook. En ik had het geluk dat ik een vriendin van me daar had werken. Ze mocht onze casus niet doen maar wist wel te vertellen hoe je het echt het snelste kon doen.
ja heb er echt om zitten huilen echt zo raar... had smaandags sollicitatie formulier gevraagd bij lidl en woensdag om 13.00 ingeleverd en kwartier later werd ik al gebeld of ik om 15 op gesprek wou komen en om 15.30 stond ik met contract in handen terwijl ik eerlijk heb gezegd dat ik dochtertje van 9 maand heb zo solliciteer je je rot dag in dag uit en zo pats boem is er wat echt heel appart dus toy toy voor jou!!!!
Geen probleem, ben alleen maar blij dat anderen weer worden geholpen.. Weet hoe je ervan in de rats kan zitten.. Bedankt voor alle felicitaties! Gr. Carlien
Anderen ook trouwens gefeliciteer met hun nieuwe baan! En succes met solliciteren, wat ik trouwen nog wel heb gemerkt is dat bellen veel beter werkt of langs gaan.. Gr. Carlien
Klopt, en je hebt geleerd dat als er niet veel op internet te vinden is, dat dat niet betekent dat er niks is.
beautivil zwanenberg zijn ploegendiensten en dat kan ik niet ivm oppas en werk man. hij is vrachtwagenchauffeur en alleen in het weekend thuis. dus moet iets hebben met normale dagdiensten, maar lief dat je meedenkt.