Het lijkt me wel duidelijk dat de Facebook status niet zo handig was... moet dat steeds gezegd worden? De meest kostbare foto's verliezen lijkt me erg genoeg.
Dat is waar maar ze dacht zelf dat het niet uitmaakte, dus dan kan je daar reacties op krijgen die naar mijn idee alleen maar goed bedoeld zijn.. Ik zie in mijn eigen lijst ook zo vaak mensen van alles op FB zetten, en dan ook nog regelmatig openbaar! Dat vraagt om problemen. Tenslotte waarschuwen ze hier niet voor niks elke zomer weer voor. Maar het is zeker balen dat je nu ook alle foto's kwijt bent! :x Ik hoop dat je je gauw weer veilig kan voelen in je eigen huis, dat heeft soms eens even tijd nodig. En misschien je huis qua beveiliging even nalopen om een tweede keer te voorkomen/ bemoeilijken?
Dat hebben we al. Inbraakstrippen nachtslot etc. Maar ze hebben iets met een loopsleutel ofzo gedaan gewoon in het slot tikje erop en ze kunnen zo je deur open draaien..
Helaas is t bij ons 1,5 jaar geleden ook gebeurt, alleen toen was er HEEL veel weg. Alles met een stekker zo een beetje, cash geld, videocamera,fotocamera, iPad, al mijn dure sieraden, enz enz..... Op mijn computer stonden toen alle foto's van Beer z'n eerste 6 maanden, maar die had ik gelukkig 3(!) dagen daarvoor op een externe harde schijf gezet. Ik zeg ook altijd dat dat juist mijn geluk is geweest. Want mijn sieraden en elektronische zooi hecht ik geen waarde aan, maar m'n foto's, oei........ Dan was ik pas echt over de zeik geweest. Echt erg zoiets, en geloof me, het gevoel dat er een vreemde in huis is geweest moet wel ff slijten.... Dat is zo een gek idee. Oh even een toevoeging; wij hebben politiesloten, en ze hebben bij ons zo gebroken, dat heel m'n kozijn ontzet was. Gewoon finaal uit t kozijn gedrukt, zodat de politiesloten dubbel zijn gebroken. Als ze binnen willen, lukt t ze. Volgens de politie zijn ze wel ff bezig geweest, om m open te krijgen. Ze geven er niks om helaas.....
Ja bizar dan he! Heb een keer bij paul en witteman gezien dat de dure sloten met politiekeurmerk zo te openen zijn....
Vreselijk gevoel is het inderdaad dat er mensen bij je in huis zijn geweest die er niet horen. Bij ons is 5 jaar geleden ingebroken na een gezellig sinterklaasweekend, idd ook met zo'n loopsleutel. Ik heb me echt heel lang niet veilig gevoeld in mijn eigen huis. Altijd de angst gehad dat ze weer zouden komen maar gelukkig nooit meer gebeurd. Maar ik ga nooit meer zonder fijn gevoel van huis. Ondanks dat we een inbraakalarm hebben ben ik altijd weer blij als ik thuis ben en zie dat er niks is gebeurd.