sophie is dol op toetjes, maar toetjes met stukjes gaan er niet in... zo had ik al een keer kwark van mona met stukjes, de kwart is lekker maar de stukjes sputtert ze eruit. laatst aten we bij mn ouders, zij zou ook voor een toetje zorgen, ze had lekker vanille rijst dessert gekocht. nou sophie ging letterlijk over dr nek, zat gewoon echt te kokhalsen daar. ik zie het gelukkig natuurlijk niet als probleem, maar wie zn kindje houd nog meer niet van stukjes in de pap?
nou, mijn dochter is bijna drie, maar stukjes in een toetje moet ze echt niets van hebben! Heb ik weleens yoghurt met fruit erdoor dan schept ze om de stukjes heen, zeg maar. Heeft ze altijd al gehad. Ben benieuwd of het ooit overgaat
hier zijn de dames 6 en 4 en die moeten het ook echt neit hebben hoor die stukjes ze zijn hier gek op aardbeien dus heb die ook wel is in de yoghurt gedaan scheppen ze idd omheen maar als ik eht nu fijn maal in de blender en dan door de yoghurt heen doe is het geen probleem of ze apart in een schaaltje er naast zet het licht echt aan de stukjes