er is iets.... maar wat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Adnalie, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ik maak me zo langzamerhand een beetje zorgen om mn dochter van een maand oud.
    Vanmorgen had ze koorts, dus moesten meteen naar de ha post. De arts heeft niets kunnen vinden. Koorts is inmiddels gezakt, maar ze heeft dus ook al si.ds vannacht ergens pijn lijkt wel. Zodra je haar oppakt, neerlegt, muurtje verschoond, bij haar nekje vasthoudt, gaat ze huilen. Geen gewoon huiltje, maat een 'ik vind het niet leuk leuk' huiltje. Ze ziet lijkbleek en slaapt veel.

Je hoort wel vaker van baby s waar iets niet goed zit in het nekje. Daar moest ik dusaan denken. Maar kan dat na een maand pas komen of moeten ze daar al vanaf het begin last van hebben?
    Ik heb echt het idee dat er iets is.... Maar wat?

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Die pijn kan ook later komen als ze groeien, daarvoor zou je naar de osteopaat kunnen gaan.

Heeft de HA ook naar de oortjes gekeken?

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ben met onze dochter naar de osteopaat geweest toen ze 7 weken oud was. Toen ze 4 weken oud was merkten we dat er iets niet "goed" was. Dus je hoeft het niet altijd vanaf de geboorte te merken hoor.
    Onze dochter had trouwens geen koorts.

4. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    als er iets met haar nekje is hoeft het niet zo te zijn dat je het gelijk bij de geboorte merk, bij mijn dochtertje zit er ook iets niet lekker in haar nekje en ik merkte dit aan de sterke voorkeurshouding die ze heeft en met aankleden als ik der armpjes door de mouwen moet doen 3weken geleden naar de kinderfysio gegaan met mijn vermoedens en het klopte dus als je het niet vertrouwd kan je het even na laten kijken

Deel Deze Pagina