Ik heb altijd Bambino sokjes gekocht voor Nick. Nu wilde ik weer nieuwe gaan kopen, zag ik dat ze maar tot 18 maanden gaan! 12-18 mnd is de grootste maat. Nu weet ik dus niet meer welke ik nu moet kopen. Welke sokken zijn fijn?
Sokken vd hennes allerlei kleuren, lijken op de bambino sokken met zo een elastische rand doe je omrolt en met antislip aan onderkant...Heerlijke handige sokken
Dan idd toch maar een keertje naar H&M. Ik kan daar voor gewone kleertjes nooit echt slagen, dus ik kom er eigenlijk nooit.
Hier ook zeeman en H&M sokken, blijven prima zitten. Sowieso heb je nu toch al minder last van afzakkende sokken als toen ze zo klein waren vind ik.
Sokken van de Hema doen het hier altijd goed. Daar hebben ze voor de herfst/winter ook altijd van die lekkere hoge sokken. Lekker voor op de fiets.
idd de hema sokken van de jongens, niet de baby's. Gaat vanaf 22 of 23 vallen net als 18/24 mnd. En de sokken van de wibra (wel de stretch), staat de maat aan de onderzijde, 86/92 past goed bij mijn zoontje met maat 24.