Er is iets met die kamer

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Na aanleiding van dit topic.......
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/178132-krijg-echt-niet-naar-bed.html

Mijn man slaapt al 2 nachten in een 1 persoonsbed op Justin's kamer.
    Mijn man is zo nuchter als het maar kan,maar geeft aan dat hij heel eng droomt op die kamer en zelfs bang is:(

Hij wil vanavond daar dus ook niet meer slapen,en zullen we het 1 persoonsbed op onze kamer erbij zetten.....

Mijn andere zoon heeft voor de geboorte van Justin daar ook geslapen en dat was ook 2 jaar ellende en drama!!

Er hangt al een hele tijd een grote dromenvanger,maar helaas werkt dat dus niet.

Wat moet ik nou doen?:(

Mischien denken een hoop leden dat ik gek ben geworden ofzo,maar als mijn man het aangeeft nu,die echt nooit bang is dan weet ik het ook niet meer..........

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje lastig zeg... ik zou de kamer 'reinigen', witte kaarsen en salie branden en met een bezem oid vegen richting buiten daarbij wel in gedachten houdend dat je bepaalde 'energieen' niet in je huis/kamer wenst te hebben. Neem hier rustig de tijd voor en herhaal indien nodig.

3. babs81

babs81 Niet meer actief

oeh wat eng zeg!! Ik geloof je wel hoor!! maa jeetje, ik weet nie wat je kan doen!!! moeilijk

Ooit bij mijn ex sliep ik.. en hoorde op die kamer (jaren 30 woning) ook kasten op de kamer gaan en voetstappen... achteraf gezien had iedereen het..... en stond daar vroeger een kast!!

Ik kan moeilijk zeggen.. ga verhuizen, maar er is toch wel iemand...ik weet alleen niet wat en wie

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Klinkt griezelig zeg!
    Normaal ben ik ook vrij nuchter in dat soort dingen, maar kinderen/babies schijnen het allemaal veel beter aan te voelen als er wat is.
    En nu zelfs je nuchtere man! ik begin nu toch wel te geloven dat er misschien inderdaad wat meer aan de hand is.
    Ik zou zelf helaas niet weten wat je zou kunnen doen om dit op te lossen,
    misschien op zoek naar een professionele geestenverdrijver (weet niet of dat zo heet..)
    In ieder geval heel veel succes!

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik geloof je ook hoor!!! Ik zou mn zoontje lekker bij me op de kamer leggen en dan de kamer inderdaad 'reinigen'.

Heel veel sterkte!

6. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Hallo inderdaad wat een voorganger al zei de kamer reinigen met salie. Salie kun je overal op het internet wel verkrijgen. Hebben jullie een huis met geschiedenis? Wil je niet bang maken kan zijn dat er een bepaalde energie nog hangt in die kamer.

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Ja!
    Mijn eerste man is overleden(de vader van mijn 2 oudste kinderen)
    Heb met hem in dit huis gewoond

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en kwam je overleden man soms vaak op die kamer... bepaalde hobby ofzo

ik geloof je hoor. je hebt toch ook weleens iets met aardstrale ofzo.succes

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb dat ook met onze vorige slaapkamer...eerst duurde het ook heel lang voordat ik in slaap viel...zeker 2 uur nu hebben we de slaapkamer omgehuisd en nu slaap ik als een roosje en nergen slast van meer

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn dochter(ook zijn dochter) sliep in die kamer toen hij overleed

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb al eerder iemand hier thuis gehad.

Vrouwtje van school die veel aan reiki deed.
    Toen ze op die slaapkamer stond stond ze bijna horizontaal

Ben de kamer uitgerent,was echt heel eng om te zien

Denk toch dat ik een proffesioneel iemand moet gaan inschakelen:(

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja je zou zeggen dat ie dan in die kamer is om over je dochtertje ofzo te waken....ik zeg maar wat hoor. heb er verder geen ervaring of verstand van maar ik geloof wel in zulke dingen. bv toen mijn opa pas overleden was had ik heel vaak dat ik hem bv door het raam naar me zag kijken of dat ik hem ineens zag fietsen ofzo. of zijn stem ineens hoorde. heel raar

over de kamer te reinigen heb ik geen ideen. weet niet hoe dat moet. maar er zijn hier al tips gegeven en op google kun je vast ook veel vinden.

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    En als jij er slaapt, voel jij dat dan ook?
    En als je dochter er weer gaat slapen die er vroeger ook sliep, maakt dat dan nog verschil?

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Oh ja zeker weten,ik hoef er niet eens te slapen........

Mijn dochter slaapt samen met haar broertje op de kamer.
    Ze wil tegelijk met haar broertje naar bed en overal nachtlampjes aan.
    Zij is ook heel erg bang dus!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik geloof wel dat kindjes er zeer gevoelig voor zijn, voor energieën of hoe je het ook wilt noemen.
    Ik heb het zelf ook soms, dat ik iets om me heen voel. De ene keer is het goed de andere keer is het vervelend. Ik merk aan Nikita ook dat ze soms ergens op focussed in de kamer. Soms lacht en praat ze dan (tegen opa zeg ik altijd), maar soms is het huilen. En als het huilen is, dan praat ik hardop en zeg ik dingen als:
    "willen jullie asjeblieft weggaan? Wij vinden het niet prettig als jullie er zijn want kunnen we niet gaan slapen."

Dus vragen aan het "vervelende" dat ze weggaan, en vragen aan het "goede" dat ze over ons allemaal zullen waken en ons beschermen.

Vaag of niet vaag, gek of niet gek: maar bij mij/ons werkt het.
    Zo heb ik bij mijn moeder in huis altijd (boven) iets vervelends om me heen gehad en kon ik nooit lekker logeren daar. Totdat ik op ene gegeven moment - toen ik iets goeds om me heen voelde - gevraagd of ze met me mee wilde gaan als ik bij mijn moeder logeer en dat ze dan ons willen beschermen.
    Nu slaap ik daar als een zonnetje als ik er ben!

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zoals al eerder aangegeven salie branden en vriendelijk vragen of diegene weg wil gaan. Verspreid de rook van de salie met je handen wapperend. Leg uit dat jullie er last van hebben en je kindje niet kan slapen. Blijf in ieder geval vriendelijk. Het beste is om meteen je hele huis te reinigen omdat de energie zich kan verplaatsen.

Ik heb op deze manier mijn huis ook schoon kunnen maken. Tis dat je zo ver weg woont anders had ik het wel willen doen voor je. Ik heb een speciale schelp om salie te branden.

17. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Ik zou de advies hierboven zeker gebruiken! En wat ik ook al eens heb gehoord wat wil helpen dat is zo´n tentje of een soort van klamboe boven het bedje hangen!

18. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wat een lastig probleem zeg! en wat heb je al veel meegemaakt! kindjes die nachten lang niet slapen, je vorige man overleden, pff, ik leef met je mee, heb je al eens geprobeerd je overleden man aan te spreken? hem gevraagd jullie nu verder te laten gaan met je leven? is het allemaal wel afgesloten? heb je afscheid kunnen nemen of is je man plotseling overleden?

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Plotseling overleden....geen afscheid......ook niet na zijn dood....
    Kan er verder niet teveel over vertellen ivm mijn kinderen.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik sluit me helemaal aan bij Dees68. Het is heel belangrijk om het hele huis te reinigen! Het beste kun je dit doen als de kinderen niet in huis zijn. Althans, dit is gewoon makkelijker.

Wel wil ik even opmerking dat ik niet geloof dat het je eerste man is. Tenzij het een verschrikkelijke man was... Ik denk namelijk niet dat hij zo'n negatieve energie zou afgeven, en je kinderen er zeker niet bang voor zouden zijn.

Heel veel succes! En als je zelf de kamer niet wilt/kunt reinigen om wat voor redenen dan ook kun je er wel 1 vinden.
    Eventueel weet ik nog iemand voor je ;)

Deel Deze Pagina