Misschien wel een rare vraag hoor, wij hebben zondags vaak niks meer 'over' in de koelkast, denk aan drinken, toetje, krieltjes, groenten etc.. dus we waren vanaaf bij mn moeder om Justin op te halen vroeg ik of ze nog een fles cola had voor me want we hadden dus niks meer.. dat vond ze echt raar. Zij hebben echt altijd een megavoorraad staan van vanalles en de hele koelkast zit ook altijd proppievol.. Wij hebben niet altijd een voorraad staan van iets hoor.. zijn wij nu zo apart?
Tja kweenie.. Wij hebben de kelder vol met drinken (gaan dat 1x in de 2 weken aanvullen maar dan is het nog niet helemaal altijd op) En elke maandag gaan we brood halen bij de appie (3 voor 2 euro) en dan nemen we er 9 en dat gaat ook wel eens door de week niet helemaal op. Maar verder wil onze koelkast zelf wel eens redelijk leeg zijn op n zondag avond. Tja wat mayo of ketchup uiteraard wel. En n appeltje oid hebben we dan ook nog wel. Maar niet echt iets bruikbaars als je ineens honger hebt ofzo Maar meestal heb ik dan wel weer wat dingen die ik wel eens wil vergeten in huis zoals koffie, smeerboter en suiker. Maar goed dat staat dan weer niet in de koelkast.
Hier ook vaak niets hoor. Dan staat er nog een potje met 1 augurk en een kaaskorst en een liter sambal oelek. Tja dan is het tijd om boodschappen te doen Koop ook altijd gewoon wat we nodig hebben, heb maar weinig voorraad...
Nee op zondag zijn hier juist de koelkasten goed gevuld. Ik doe op vrijdags de boodschappen hihi. Maar aan het einde van de week, kom ik ook niet verder dan een pot augurken en een fles mayo. Ik blij dat ik op donderdags altijd bij moeders eet
Hier ook weinig voorraad. Ik koop alles per dag. Ik wil er toch elke dag even uit met Ilana, omdat ik me anders zo opgesloten voel in huis.
Hier koop ik echt niet alles per dag... Dan kom ik elke dag met de grootste rotzooi thuis haha. Ow dat is wel lekker voor vanavond, ow dat is ook wel lekker en hmmmm dat ook eigenlijk wel.....
hier altijd veel te veel voorraad. los van 103821308 pakjes en blikjes en drinken en stokbrood en frutsels in laden en kasten, ook in de koelkast allerlei onduidelijke sausjes, smeersels en kaasjes ' voor als we opeens een borrel geven ' (horeca-doosje he ) enz. ik moet ook veel te veel weggooien vind ik, dus probeer een beter beleid te voeren, bv met invriezen. maar ik vind een fikse voorraad (zeker houdbaar spul) wel een fijn idee. weet zeker dat we met een beetje creativiteit zo een maand zouden kunnen overleven
Owja en van die dingetjes die je ooooooit in een kerstpakket hebt gehad.. Of niet Nu heb ik trouwens wel een voorraad. Net sinterklaas gehad met veel mensen en dan sla ik altijd ook veeeelste veel in. Heb 3/4 van de spullen niet eens gebruikt!
Hier eigenlijk nooit een lege koelkast... Maar wel veel houdbare producten Ik doe 1 keer in de 2 weken grote boodschappen, maar heb eigenlijk meestal wel teveel. We hebben hier dan ook best wel veel aanloop van buren, vrienden en familie, en dan wil ik ze ook wel iets kunnen aanbieden, een glaasje fris, koffie of thee en een koekje. Ook heb ik wel vaak cakemixen en de ingredienten daarvoor in huis, als ik dan weet (uur vantevoren) dat er iemand komt, bak ik ff gauw iets.
ja die ook wendy! en dan zie je opeens dat de salamiworst die je je nietsvermoedende bezoek wilt serveren uit 1748 komt! ik koop ook altijd teveel in t kader van ' er mag niets opraken ' gaak toch maar eens anders doen in t volgende jaar...
Dat heb ik altijd met toastjes! haha, gister meuk voor erop gekocht. Kijk ik, toastjes zijn tot juni 2009 houdbaar. Ach, dat kan nog wel... Nee dat kon toch maar niet. Of wel en dan waren ze de hele avond zoet geweest met 1 toastje. Hmmmm, misschien wat voor de volgende keer.
weet zeker dat we met een beetje creativiteit zo een maand zouden kunnen overleven [/QUOTE] Wij hebben de hele maand november geen boodschappen gedaan alleen brood, melk en eieren gehaald. En nog is de kast niet leeg. We gaan de voorraadkast verbouwen en hebben een nieuwe vriezer gekocht, dus de oude moest leeg. Ga vanaf januari wel proberen iets bewuster in te kopen.
ik doe altijd op maandag m'n boodschappen, en nu is dus de koelkast HELEMAAL leeg, staat hooguit een paar flessen drinken... het is vandaag zo erg dat mn mannetje vleeswaren op zn werk moet kopen (hij werkt op het moment tegen over een supermarkt) omdat we niets meer hebben, en dit is me echt nog nooit overkomen, ik schaam me ook echt diep!
Hier altijd wel voorraad eten en drinken in de kelder. Echter eind van de week (doe boodschappen op vrijdag) zijn we wel aardig door de verse producten heen (fruit, groente, brood etc) Dus de koelkast oogt dan wel beetje zielig
Onze koelkast ligt altijd vol. Als mensen mee willen eten, kan dat altijd. Ligt genoeg eten en drinken in voor een week en ook de vriezer ligt vol.
Ah, hier wil 't wel eens wat leger raken, maar ook hier 'n voorraadkast, diepvriezer en altijd voldoende te drinken in huis...
Vol want doe ook op vrijdag de boodschappen, heb altijd genoeg drinken in huis en altijd wel wat reserve kwa eten komen altijd goed rond heb nog altijd wat liggen voor ik de volgende boodschappen weer ga doen
HIer ook op vrijdag/zaterdag de boodschappen, maar aan het eind van de week is de koelkast echt leeg! In het begin was ik er nooit zo moeilijk mee, maar sinds fenna er is letten we echt wel op wat we uitgeven. Enne.. Dan ga ik dus ook niet super veel kopen en vervolgens de helft weggooien.
In de koelkast ligt aan het eind van de week vrij weinig maar de voorraadkast en de vriezer zijn vrij goed gevuld.
Wij doen altijd op zaterdag boodschappen dus zondag is er nog genoeg. Alleen op vrijdag is het altijd weinig, maar wel altijd drinken in huis. We hebben een voorraadkast waar altijd genoeg dingen nog staan. Zoals pakken rijst, macaroni,spagetti en bijv noodles ofzo. Of pakken drinken.