op dit moment staat het hier vol met roze gembera's en hyacinten (6potjes ) ben dol op bloemen als ze er niet staan vind ik het echt zo saai en kil in huis! er staat nu 2 bossen met roze gembera's, 6 potjes hyacinten, een grote bos bloemen die ik net van mn vriend heb gehad, rozenplantstruikje, plantenbakje met diverse plantjes (mooi opgemaakt) en een treetje met 6 kleine blauwe vaasjes 3 met roosjes en 3 met gembera's en een paasei gevuld met sierplantjes waar ben jij dol op van de bloemen? of hou je niet van bloemen?
Ik heb nu in huis staan: - 4x zebra gras. - 2 potten met bromelia's - 2 potjes met een groene plant met witte bloementjes. - 2x ppfff kan echt niet op de naam komen - 2x orchideeén en nog een vaas met rozen Het klinkt heel veel maar is het absoluut niet
vind ze zo duur! Je betaalt nu in euros wat vroeger guldenprijzen waren .... Fresia's vind ik het mooist en het lekkerst ruiken.
Ik heb het liefste rozen en tulpen, maar ik vindt ze ook te duur nu 6 euro een bosje. In belgie zijn bloemen echt heel duur! dus ik wacht even tot het weer wat warmer wordt dan worden ze wat goedkoper. Vindt het ook altijd zo gezellig staan.
ja joh zit al de hele dag met gember koek in mijn hoofd hahaha mn mammie heeft die net eindelijk voor me mee genomen hahaha ja alleen roze gerbera's vind ik mooi
qua bloemen heb ik niet zoveel in huis hihi, kan ze nooit echt in leven houden :S er staat nu op de kleine tafel een ronde pot met gele en witte narcissen, die ik zelf in elkaar heb zitten puzzelen, zag het bij me schoonzusje dus heb het idee even afgekeken. ik heb zowiezo altijd 4 planten in huis waarvan er 1 tot het plafond komt, en 3 kleintjes waar een witte bloem uitkomt met zo'n piemeltje in het midden hihi zelf ben ik helemaal gek van roze gerbera's en die staan ook wel regelmatig in een grote vaas op de grote tafel te blinken.
Pfff, weet alle namen niet van de planten die we hebben, maar zo door het huis heen staat dus aardig wat, vensterbank, tafel, kastjes.... allemaal niet-bloeiend. Alleen op de eettafel hebben we wel wat fleurigs staan, een mooie bak met een stuk of 10 hyacintenbollen die nu allemaal uitgekomen zijn. Ik vind het erg gezellig, al dat groen in huis. Heb ook liever planten dan een bos bloemen, die kun je na een week weer weggooien.
Wij hebben alleen cactussen en vetplanten...lekker makkelijk. En een muntplantje voor de thee. Verse snijbloemen kunnen hier nooit in huis want mannetje is allergisch voor alles. Wel jammer want het staat altijd zo gezellig.
Ik ben ook dol op bloemen, heb meestal wel een vaasje staan en ook wat in een pot. Vooral gerbera's vind ik leuke bloemen, zo lekker vrolijk. Ik heb nog een tijd op de bloemenveiling gewerkt en daar hadden ze regelmatig bloemen die niet verkocht werden, omdat er bijv. teveel aanbod was en weinig vraag of omdat omdat ze scheef gegroeid waren ofzo en die kon je dan gewoon mee naar huis nemen, anders werden ze toch weggegooid. Ook een hoop stakkertjes meegenomen in potjes, maar na een week of 3 trokken ze helemaal bij en had ik het fleurigste balkon van de hele buurt, gratis en voor niets ! Wat ik lelijke planten/bloemen vind, zijn kalanchoës. Supergoedkoop en je krijgt ze ook altijd cadeau daarom van (bepaalde) mensen. En niet dood te krijgen die krengen!
Ik heb vaak van die mooie witte lelies in huis . Ik vind ze zo lekker ruiken. Trouwens die zijn lang houdbaar, gelukkig maar. want zo'n bosje is best prijzig. Nu heb ik ook nog van die hyacinten (ook vanwege de lekkere geur) en narcissen in huis.
Ik heb echt een vreselijke hekel aan bloemen! Zou er ook zeker zelf geen kopen en neerzetten. Maar helaas krijg ik ze af en toe cadeau dus ja, dan zet ik ze maar neer. En gooi ze zo gauw mogelijk weer de contianer in! Wel hebben wij gewoon groene planten staan, Een paar wat kleinere voor de ramen (tegen de inkijk ) En door het huis heen, wat van die grotere planten, en soort van kleine boompjes. Klinkt vaag geloof ik ! Owja, en op de wc en badkamer van die klim-op, alleen dan naar beneden hangend langs de kastjes, dus eigenlijk klim-af. Wel heb ik zo in deze tijd, van die bollen waar dan een stengeltje uitkomt met allemaal kleine bloemetjes eraan, geen idee hoe die dingen heten, (zijn vaak blauw/donker paars, maar ook in het roze/wit/geel) maar ze ruiken zo lekker en als je er een stuk of wat neerzet gaat het huis ook heerlijk erna ruiken.
hier ook ene bloemenfan. ik heb altijd bloemen in huis, vind het vrolijk en gezellig staan. nu staan er gerbera's (favoriet zijn de roze!). fresia's zijn ook fijn, ruiken lekker. tulpen, liefst veel gemixt in een vierkante vaas. en ik heb ook veel kleine vaasjes om bloemen apart in te zetten. die vaasjes zet ik dan in groepjes neer. planten staat het huis ook vol mee. ik probeer wat te mengen in groen en donker blad, en met/zonder bloemen eraan. kan nooit bij de intratuin (oid) komen en met lege handen door de kassa gaan. ook in de tuin bloemen: viooltjes en knalroze en knalblauwe primula's. ik vind de winter een saai seizoen en vrolijk zo de boel wat op.
Tulpen in een grote vaas en gerbera's in kleine vaasjes. Als er geen tulpen meer zijn wil ik wel eens roosjes kopen. De gerbera's maken ook weleens plaats voor lelies of van die dikke met een hele grote (mooie) bloem. Weet de naam niet hahaha!
NIET..! Ik haat bloemen en planten... Als iemand denkt mij een plezier te doen met die krengen hebben ze het mooi mis...ik hoop ook altijd dat als ik bloemen krijg ze idd zo snel mogelijk dood zijn want dan kan ik ze weg gooien... Bijna iedereen weet het nu gelukkig ook wel en dus krijg ik de laatste jaren geen bloemen meer... Ik vind het wel altijd mooi lijken bij iemand anders maar ik kan ze echt niet verdragen in mijn huisje...
Ik hou ook van bloemen en planten. Ik heb in de huiskamer 3 planten staan er er moeten nog 4 potjes gevuld worden. In de keuken staan er ook nog 3. Bloemen haal ik veel te weinig in huis. M'n man heeft er een enorme hekel aan (zijn ouders hebben vroeger een bloemenwinkel gehad, misschien trauma opgelopen).