Heel raar maar moet aan een wolf denken. Vind het geen mooie naam. Maar dat is maar mijn mening, als jullie het wel mooi vinden zeg ik doen.
Ik moet dan aan Dakota fanning/ flamming hoe heet ze? Denken.... Aan een meisje dus.... Sorry..... Maar als jullie echt mooie vinden... Wat doet onze mening er dan nog toe
Ik vind de naam echt niet mooi en al helemaal niet voor een jongen maar als het voor jullie DE naam is zou ik er voor gaan!
Ik wee niet zo goed wat ik er van vind, maar als dat de naam voor jullie is dan zou ik dat zeker doen. Straks is er een kindje geboren die 'Dakota' heet, en dan is het geen naam meer maar een persoon. Klinkt al heel anders.
+1 Verder kende ik Dakota alleen als een geografische aanduiding. Als voornaam, vind ik het eigenlijk meer een jongensnaam dan een meisjesnaam hoor. Wat dat betreft zitten jullie dus helemaal goed, naar mijn mening. Dat vele vrouwen hier het niet mooi vinden, betekent niet dat het geen geschikte naam is hè?
Jeetje, wat veel negatieve reacties. Verbaasd me hoor. Ik vind het zelf namelijk niet zo gek, maar heb zelf een andere naam in gedachte mochten wij een zoon krijgen. Ik doe toch nog even een suggestie, misschien vinden jullie dat ook toevallig beide wat? Travor Ik vind het namelijk wel wat in dezelfde categorie zitten als Dakota.
Dakota ken ik alleen als vliegtuig. Niet mijn smaak maar het went vanzelf. Travor vind ik toch anders, wel een leuke naam.
Nikita is een jongensnaam. Denk aan Nikita Chroetsjev. Pas na Elton Johns liedje zijn mensen gaan denken dat het een meisjesnaam was.
Ik vind het eerder voor een jongen dan voor een meisje. Maar de vraag die bij mij opkomt is wel 'North or South'?