Er is maar 1 naam die we beiden leuk vinden voor een jongen!!

Discussie in 'Babynamen' gestart door knutselmiep, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Als het voor jullie DE naam is en je geen alternatieven kunt vinden die je beide mooi vindt, waarom zou je dan nog twijfelen?

Wij hadden dat met de naam Allistair, als we in Amerika hadden gewoond had dit DE naam voor een zoon geweest, maar we vonden ook nog 2 andere namen heel mooi, die je hier wat meer hoort, dus die waren het uiteindelijk geworden. We kregen echter een dochter, waar we de naam ook al jaaaren voor wisten en geen enkele andere naam mooier vonden. De naam past ook precies bij haar, dus het moest gewoon zo zijn! ;)

2. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    vind het een leuke naam voor een meisje hou er wel van
    als onze baby een zoon is heet hij logan ook voor beide mijn vriend mag de jongens naam bedenken met mijn goedkeuring en ik een meisjes naam

3. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Dakota is een meisjes naam zover ik weet

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ik vind het echt niks, sorry! Maar goed als jullie de naam maar mooi vinden toch :)

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dakota? Het is toch geen vliegtuig...

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik vind het geen mooie naam, ik vind het meer een naam voor een automerk :D maar wat maakt het uit wat anderen van die naam vinden?
    je hoort vaak rare namen maar hoe vaker je een naam hoort hoe meer je er aan gewoon word en uiteindelijk zullen de meesten die naam echt mooi vinden en passen bij jullie zoontje

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Niet mijn smaak, maar jouw kindje dus ook jouw naam.. kies wat voor jullie goed voelt. Gek genoeg gaat een naam vanzelf bij een kind passen, althans vaak.

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde.

En Daytona?! Is dat niks voor jullie?

9. maaikenaomi

maaikenaomi Niet meer actief

Onze kat heet dakota :)

Deel Deze Pagina