Hoi mijn naam is Josje en ik ben 30 jaar. Ik ben pas zwanger (na 2 jaar uiteindelijk en in de MMM heb gezeten) en ik droom nu al over mijn kinderen. Dus heb ik namen in mijn hoofd. Welke vind je mooi? Je mag ook een eerlijke mening geven als je het niks vind. Jongensnamen: Josh - Joseph Lance - Lancelot Zack - Zacharia Vik - Viktor Cloud Leo Hektor Sasha Max Thierry Meisjesnamen: Penny - Penelope Luna Alison Daphne Lotte, Charlotte Blide Celeste Kath, Kathrine Cassandra Ashley
Hoi Mompelientje jij ook al zo vroeg?? hahhaha ik ben ook al aan het nadenken.. eigelijk wel logisch he.. na 4 jaar eindelijkkkkkk zwanger Ik vind Max & Thierry heel leuk Meisje Penny & Alison
ik vind josh het leukst voor een jongen en alison voor een meisje daarna vind ik zack wel leuk voor een jongen (al zou ik persoonlijk eerder jack doen, vind ik nog leuker) en ashley vind ik voor een meisje ook wel leuk
Ik vind voor een jongen Leo/Leon erg leuk en als 2e Thierry. De rest vind ik echt helemaal niks (max wel, maar vind dat echt een naam voor een hond). Voor een meisje Lotte/Charlotte
Lance - Lancelot Vik - Viktor Leo Sasha Alison Lotte, Charlotte Kath, Kathrine Deze namen vind ik leuk of erg leuk. Ik heb altijd al zwak voor Lance/Lancelot gehad...
Ik vind Josh en Lance de leukste jongensnamen van je lijstje. Denk Lance net ietsie meer. Opvallende naam, Cloud, wow. Voor mij iets te apart, maar zou als jij hem echt leuk vindt wel een stoere tweede of derde naam zijn. Van de meisjesnamen.. mm we hebben niet helemaal dezelfde smaak, en dan kom ik uit op Luna. Waarschijnlijk omdat ik daar leuke associaties mee heb, dat zeg ik er eerlijk bij Hoe spreek je Blide uit? Ashley en Alison vind ik voor deze tijd een tikkeltje ouderwets klinken.. bedoel ik niet verkeerd.. meer een 80's naam. Penelope en Celeste vind ik dan weer tijdloze klassieke namen alhoewel deze meer in het buitenland gebruikt worden volgens mij Misschien hou je ook van namen als Emilie en Caitlin? Bij Cassandra moest ik gelijk aan Cassia denken, dat vind ik persoonlijk iets leuker dan Cassandra.
Jongensnamen: Josh - Joseph leuk! Lance - Lancelot Lancelot erg leuk! Zack - Zacharia prima naam Vik - Viktor niet zo leuk Cloud vind ik niks... Leo niet mooi Hektor dit vind ik dus echt een hondennaam, sorry.. Sasha nee, niet mooi Max erg leuk! Thierry nee, ook niet Meisjesnamen: Penny - Penelope echt helemaal niks Luna te populair Alison wel leuk Daphne mooi Lotte, Charlotte erg leuk! Blide nee, echt niet leuk Celeste gaat wel Kath, Kathrine Catharine erg leuk Cassandra gaat wel Ashley wel leuk succes ermee, het gaat vast goed komen!
Hai meis, mijn mening... maar het is jullie kind dus trek vooral niets van mijn mening aan.. Jongensnamen: Josh - Joseph nee Lance - Lancelot nee Zack - Zacharia nee Vik - Viktor nee Cloud nee Leo nee Hektor nee Sasha ja Max de leukste JA Thierry ja Meisjesnamen: Penny - Penelope nee Luna nee Alison nee Daphne nee Lotte, Charlotte, Lotte ja Blide nee Celeste nee Kath, Kathrine nee Cassandra nee Ashley ja
Max, Zach en Josh vind ik leuke jongensnamen! (Char)Lotte en Luna mooie meidennamen (onze dochter heet ook Luna ) Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Zou je er misschien bij kunnen schrijven hoe je de namen wilt uitspreken? Bijv. Blide (blaaid?) en Cloud.(zoals een wolk of meer zoals Claude?) Ik vind Josh, Luna en Alison leuk.
Van de jongensnamen vind ik alleen Max leuk. Josh en Zack vind ik oké. Van de meisjesnamen vind ik Lotte, Luna en Celeste leuk. Daphne, Charlotte en Kath vind ik oké. De rest vind ik om uiteenlopende redenen niet leuk.