Aftel club april 10 weken.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angel02, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hallo dames
    Ik zag het nog niet staan dus als iemand het wel ergens weet zeg het me.;) .maar ik zit in mijn laatste 10 weken ben 28 april uitgerekend en kan niet wachten tot ik mijn mooie man in mijn armen kan sluiten.:p
    Zijn er meer dames zo ongeduldig hihi.

2. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai angel 02

Hier ook al ongeduldig aan het aftellen tot we onze dame eindelijk mogen verwelkomen in april
    Ben op 10 april uitgerekend !

Groetjes

3. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Spannend he alles is al klaar dus hij kan zo zijn wiegje in haha.
    Voor jouw schiet het wel al meer op :D
    Liefs

4. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa het blijft altijd weer een spannend moment zodra de datum in zicht begint te komen
    Hier is ook alles klaar zodat ze mag komen
    De laatste wasjes hangen aan de waslijn om gestreken en wel de kast in te gaan.
    Ja nog kleine 7 weken en dan hoop ik dat ik der in ons gezin mag gaan voorstellen!

5. Hanneke1986

Hanneke1986 Actief lid

17 mrt 2014
    307
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben 4 april uitgerekend. De tijd vliegt echt voorbij voor mijn gevoel. Ben sinds vrijdag met verlof en heb me nog geen moment vervelend.

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik ben 27 april uitgerekend en de tijd vliegt echt!! Alles is wel klaar hier gelukkig, dus dat is een prettig gevoel!

7. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Joepie!!! Nog een weekje vakantie en dan nog een weekje werken :cool:

8. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk verlof ik heb al vanaf week 30 verlof ☺️
    Ik moet ook zeggen heb me nog geen dag verveeld in m'n verlof genoeg leuke dingen te doen en als in een dag wat minder ben is t een lekkere hang dag samen met dochter lief ! Heerlijk

9. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Hier 31 maart, nog anderhalve week werken en dan verlof.
    Spannende tijd he..

Succes met de laatste loodjes meiden!

10. sanna1986

Ik ben er ook enorm aan toe!

11. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik snappen het is ook gewoon heerlijk als je lekker thuis de dagen kan gaan aftellen :D

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Welkom dames gezellig dat jullie je hebben aangemeld haha .
    Ik zit thuis sinds week 24 en ik verveel me soms wel.maar dat komt ook ik moest stoppen met werken voor mijn bekkenklachten en rugklachten .dus ik heb er niet zelf voor gekozen jammer genoeg.en in huis kan ik ook niet zo veel doen dus daar baal ik wel van.ik merk dat ik steeds iets minder kan en dat is soms best wel frustrerend.maar het belangrijkste is we doen het voor de beeb daar doe ik alles voor. Haha

Gaat het goed met jullie of ook veel klachten.
    Liefs

13. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Lekker gevoel he.:p

14. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa dat kan ik ook goed begrijpen dat je je dan af en toe kan vervelen ..
    Is dit je eerste zwangerschap ?!

Gelukkig heb ik eigenlijk helemaal geen klachten de hele zwangerschap gelukkig ook nog niet gehad hoop dat ik dit vol mag blijven houden tot het einde :)

15. sanna1986

Ik weet hoe je je voelt angel.

De vorige zwangerschap zat ik ook vanaf week 24 thuis. De tijd ging zoooo langzaam...

Nog even!

16. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier nog 6 weekjes! Nog niet alles is klaar, maar er hoeven ook geen grote dingen meer te gebeuren. Meer een kwestie van kamertje goed soppen, alles wassen en dan inrichten en opmaken.
    Toen ik van de eerste zwanger was, stond alles al maanden te pronken en te glimmen, maar merk nu wel dat ik een stuk lakser ben :)

17. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha loesje 86 wat je zegt vorige x was met 28 weken echt alles al spik en span gewassen en wel en nu moet ik de kamertje nog even een sopje langs halen kleertjes zijn wel al schoon en de aller laatste spullen die we nodig hebben nog aanschaffen maar we hebben nog 6 weken dus we doen elke dag gewoon wat haha !

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik sluit me hier ook bij aan :D 20 april uitgerekend en kijk er ook al naar uit!

Wegens een verhuizing die op 1 juli plaats gaat vinden hebben we voor nu geen kamertje ingericht. Wel jammer want heb dus niet echt veel te doen qua voorbereiding. Alleen wat kleertjes wassen en straks de box opzetten en het bedje opmaken.

19. sanna1986

Ik moet nog beginnen met alles klaar maken voor de baby :p

20. Deniesee

Deniesee Lid

4 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik doe het je niet na, vondt het al wat dat ik tot week 30 heb gewacht en toen moest het kamertje wel echt opgezet gaan worden en de kleertjes die geshopt waren in de kast hoor .. Haha :$

Deel Deze Pagina