Ik heb al gezocht op de site maar kon het toch niet echt vinden. Rond de 30 dagen komt de duivel dus nu nog 1 dag te gaan. Veel buikpijn, kramp en veel slijm verlies. Wie heeft dat nog meer dat je zo veel slijm verliest? En zou het goed of slecht zijn? Ik wacht maar af heb met mezelf afgesproken na 35 dagen pas testen anders maak ik mezelf alleen maar gek. Liefs (Sorry moest ik ff kwijt )
ik heb over 5 dagen mijn nod en laatste week last van veel waterige afscheiding. heb geen idee wat dat kan betekenen.. sorry
Ik heb veel last van cremige afscheiding.. Zit nu een week voor NOD. Heb ook geen idee wat het betekend.
wit stugachtig verlies hier... meer dan normaal.. moet morgen officieel nod krijgen .. ten minste eerst was het in de 20 dgn tegenwoordig 31 :S nja we zullen zien ik test nega..(vanmorgen)
ook ik heb last van veel meer slijm! Het zou wel een teken kunnen zijn van een eventuele zwangerschap heb ik gelezen maar ja het kan ook gewoon wat meer zijn verschild namelijk weleens
ik heb ook altijd veel slijm als ik gewoon ongesteld moet worden.. dus kan denk ik beiden kanten opgaan..