Hallo Ik en mijn ex zijn al 2,5 jaar uit elkaar maar tot op heden betaald ie nog geen alimentatie. Nu zit er eindelijk vaart achter en heeft ie voor draagkrachtberekening zijn salarisstrook ingediend bij zijn advocaat en de mijne. Echter staat daar een veel lager salaris op dan dat hij verdiende als toen ie bij mij was. Terwijl ie daar nog werkt en dezelfde functie heeft. Nu ging ik dus zijn salarisstrook bestuderen die hij had ingestuurd. Daar staat op 1521 bruto salaris voor 40 uur. Maar wel heel gek dan dat er bij jaarsalaris 22268 staat. Ik heb mijn advocaat ingelicht maar hebben jullie enig idee wat die er nu aan kan gaan doen.
Maar een jaarsalaris is niet 12x het maandsalaris he, vakantiegeld, ev. bonus moet je ook meerekenen of 13e maand.
Wat bedoel je bij jaarsalaris? Bij het cumulatieve loon? Dan is dat vrij makkelijk terug te rekenen naar een maandsalaris. Bij dit loon zou zijn jaarsalaris 19.712,16 moeten zijn (bruto salaris en vakantiegeld, exclusief eventuele extra's (bonussen, 13e maand, eindejaarsuitkering...))
Zoals Mamaatje al reageerde dat wilde ik dus ook zeggen. Zomaar een vervalsing inleveren? Denk het niet dat word snel genoeg gezien denk ik.
Ook bij periode salaris bij basisgegevens staat 1682 euro. Ik zal het salarisstrookje hier zo plaatsen. Ff gegevens verwijderenv an hem
Ik vind het salaris sowieso erg weinig voor 40 uur werken per week. Of zijn jullie nog heel erg jong?
Chiggy ik bedoel het verschil wat hij dan opgeeft scheelt toch niet zoveel met het huidige? Zijn alimentatie komt dan toch niet stukken hoger uit?
zelf is mijn maand salaris bruto ook maar 1400 ( afgerond) Maar jaar salaris ligt bruto rond de 24.000 (afgerond)
Dan heb je zo'n 6.000,- aan extra's naast je vakantiegeld en gewone salaris, da's best een groot gedeelte van je jaarsalaris.