Binnenkort gaan wij een dagje weg, en willen we de dag afsluiten met een lekker etentje. Liefst niet al te prijzig en natuurlijk lekker. Aangezien ik totaal niet bekend ben in Zwolle..wie heeft er tips?
Wij zijn laatst bij Weekends geweest. Je betaalt daar een vast bedrag voor 3 gangen. En wij vonden het ook erg lekker!
ik ga altijd naar de mac.. in het centrum zitten verschillende bistro's waar je ook van alles kan eten. zou de librije wel overslaan
Een lekker etentje zei TS Hooghgelach in de sassenstraat Las Rosas De buik van Parijs Ik zet 'm erbij, maar graag ga ik er niet heen; Dunnik. Eten is oké, maar de bediening en de eigenaar vind ik minder.
Bai Yok, Kletsen en proeven, Zoete inval, Uno, Ingeburgerd, Gelagkamer Hoogh, Bij Broeders, la Liguria, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zwolle heeft zoveel leuke restaurants!
Wij zijn een poosje terug bij steakhouse Brasil in Hattem geweest. Dat is vlak naast Zwolle. Is erg goed bevallen.
ik weet niet welke dag je wilt.. maar bij van der valk hotel kun je ook lekker eten.. life cooking heet dat geloof ik .. en anders heb je inderdaad in de binnenstad zelf veel kleine restaurantjes waar je kunt eten