Hoi, ik ben Hanna mama van Duuk sinds 10 mei 2016. Mijn vriend Joost en ik hebben er net geen 3 jaar over gedaan om zwanger te worden. Begin oktober 2015 kregen wij dan ook het meest fantastische Nieuws van de wereld, eindelijk een positieve test! We hadden net de stap genomen om naar de dokter te gaan, de doorverwijzing naar de gynaecoloog was dan ook net binnen. Maar die hebben we na 12 weken zwangerschap gebruikt om de kachel mee aan te maken. De zwangerschap is goed verlopen, met de kleine man liep alles voorspoedig. Ik heb wel last gehad van bekkeninstabiliteit (is nog niet helemaal over maar al een héél stuk beter dan een paar weken geleden), en ik hield héél veel vocht vast. Na 35 weken in het ziekenhuis gekomen met veel te hoge bloeddruk en met 36 weken en 2 dagen ben ik ingeleid en sinds dien genieten we van ons wonder, Duuk!
Hallo ik ben Cilou en mama van 2kindjes graag zouden we voor een 3e gaan maar zal terug met Clomid moeten starten en vind ik niet leuk met al die bijwerkingen
Een vraagje iemand ervaring met Clofi 100 dat heeft mijn zus besteld online en vind het maar een rare verpakking zelfs de pillen zijn niet zoals Clomid is dat nu omdat het uit het buitenland komt of weet er hier iemand meer over of ervaring mee
Een vraagje iemand ervaring met Clofi 100 dat heeft mijn zus besteld online en vind het maar een rare verpakking zelfs de pillen zijn niet zoals Clomid is dat nu omdat het uit het buitenland komt of weet er hier iemand meer over of ervaring mee