Idd heel heftig! Je hebt behoorlijk wat narigheid voor je kiezen gekregen. Veel kracht gewenst met het verwerken/ een plekje geven en toch van harte gefeliciteerd! Ik ben vandaag ook jarig en vorig jaar was het inderdaad super en nu ben ik keihard aan het vechten om van een paniekstoornis af te komen... Hopelijk is onze verjaardag volgend jaar prachtig! Dikke knuffel
Sterkte meid! Ik weet inderdaad hoeveel er kan gebeuren in 1 jaar. Vorig jaar gingen we vandaag met de hele familie op vakantie voor het zoveel jarig huwelijk van mijn opa en oma. Het einde van de maand zouden mijn vriend en ik beginnen met proberen zwanger te raken. In november is mijn zoontje na een zwangerschap van 23 weken overleden, en in maart hoorde we dat mijn tante ongeneeslijk ziek was en vandaag is ze overleden. Het leven is echt bizar he
Pfffff meid, ondanks alles toch gefeliciteerd met je 30e! ook hier bekend met een een heel heftig jaar, eigenlijk zelfs anderhalf jaar (overlijden twee vrienden, onverwacht zwanger van 3e, hartinfarct partner, overlijden zoontje met 20 weken zwangerschap, meerdere zh-opnames van partner, overlijden neefje van 14 maanden) Probeer toch het goede en positieve te zien, wat je ook zegt, het zonnetje scheen vandaag.... en ook ik hoop dat je over een jaar een kindje mag hebben of verwachten! Heel veel sterkte in deze achtbaan van emoties.
Heftige verhalen...heel veel sterkte voor jou en de anderen hier! Mijn jaar was ook behoorlijk heftig maar gelukkig met veel lichtpuntjes...een scheiding, helemaal opnieuw beginnen na tien jaar buitenland..maar m'n zoontje is mijn grote ster, maan en zon! Blijf de zon af en toe zien, de mooie dingen in t leven komen terug, al zullen de pijn en het verdriet niet helemaal verdwijnen...
Sterkte meid! Er is wel heel veel gebeurd zeg. Dat het komende jaar maar een gelukkig en rustig jaar mag worden.