Er kan zoveel gebeuren in een jaar tijd

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1983, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Idd heel heftig! Je hebt behoorlijk wat narigheid voor je kiezen gekregen. Veel kracht gewenst met het verwerken/ een plekje geven en toch van harte gefeliciteerd! Ik ben vandaag ook jarig en vorig jaar was het inderdaad super en nu ben ik keihard aan het vechten om van een paniekstoornis af te komen... Hopelijk is onze verjaardag volgend jaar prachtig! Dikke knuffel

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Sterkte meid!

Ik weet inderdaad hoeveel er kan gebeuren in 1 jaar. Vorig jaar gingen we vandaag met de hele familie op vakantie voor het zoveel jarig huwelijk van mijn opa en oma. Het einde van de maand zouden mijn vriend en ik beginnen met proberen zwanger te raken. In november is mijn zoontje na een zwangerschap van 23 weken overleden, en in maart hoorde we dat mijn tante ongeneeslijk ziek was en vandaag is ze overleden. Het leven is echt bizar he:(

3. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is er veel gebeurd! Veel sterkte!m

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Sterkte meid!

En wellicht kijk je op 23 mei 2014 op een heel mooi jaar terug!
    Laten we het hopen!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pfffff meid, ondanks alles toch gefeliciteerd met je 30e! ook hier bekend met een een heel heftig jaar, eigenlijk zelfs anderhalf jaar (overlijden twee vrienden, onverwacht zwanger van 3e, hartinfarct partner, overlijden zoontje met 20 weken zwangerschap, meerdere zh-opnames van partner, overlijden neefje van 14 maanden)
    Probeer toch het goede en positieve te zien, wat je ook zegt, het zonnetje scheen vandaag.... en ook ik hoop dat je over een jaar een kindje mag hebben of verwachten!
    Heel veel sterkte in deze achtbaan van emoties.

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Heftige verhalen...heel veel sterkte voor jou en de anderen hier!

Mijn jaar was ook behoorlijk heftig maar gelukkig met veel lichtpuntjes...een scheiding, helemaal opnieuw beginnen na tien jaar buitenland..maar m'n zoontje is mijn grote ster, maan en zon!

Blijf de zon af en toe zien, de mooie dingen in t leven komen terug, al zullen de pijn en het verdriet niet helemaal verdwijnen...

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heel veel sterkte en een dikke knufffff

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Sterkte meid! Er is wel heel veel gebeurd zeg. Dat het komende jaar maar een gelukkig en rustig jaar mag worden.

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meisje heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina