Hoi, ik heb een vraagje over het combineren van verschillende zwangerschapsvitaminen. Voor mijn zwangerschap nam ik Davitamon mama compleet plus visolie. Echter omdat ik een lange tijd van ziekte achter de rug heb ben ik sinds de zwangerschap gestart met Davitamon compleet mama (omdat de dosering daarvan dubbel zo hoog is). Ik vond visolie wel belangrijk en slik daarbij sindsdien VSM visolie capsules voor zwangere vrouwen. Op de verpakking staat dat je er 1 per dag mag. Mijn vraag is of de dosering visolie na een tijdje niet te hoog kan worden? Want dat zal vast niet goed zijn. Kan ik ook gaan minderen met deze capsules, bijv 1 per 2 dagen, of zou dat niet verstandig zijn? Iemand ervaring met het combineren van visolie capsules met normale zwangerschapsvitaminen? Bedankt voor de reacties!
Volgens mij geen probleem. Vaak worden ze ook samen verkocht, dus dan heb je ook 2 pillen. En er zitten totaal andere stoffen in, dus je krijgt ook niks dubbel.
Volgens mij maakt het niks uit. Je mag ook zo vaak vette vis eten als je wilt, dus ik zie niet in waarom visolie niet zou mogen.