Hoi meiden. Vanmorgen wou ik de bank iets opzij drukken met mn knie. We hebben laminaat en het schuift erg makkelijk dus ik tik het altijd aan met mn knie. Helaas dit x een beetje weerstand en er knapte iets in mn knie. Eerst deed het vies pijn, toen weer even niet...maar nu! Heb er echt last van. Komt het iemand bekend voor??? Als ik nu zit en mn been naar voor en achter beweeg voel je nu ook iets knappen trouwens.
Ik heb net gebeld met de HApost en kan er 10 over half 7 terecht. Kan mn been niet meer volledig strekken en lopen is dus ook een hel Laat staan het vangen van mijn dreumes
Zweepslag zit in de kuitspier. Dit lijkt meer op een meniscusblokkade. Ik hoop het niet voor je. Succes.
Naar HA-post geweest, er zat maar minimale zwelling en hij kon niks anders doen dan het zwachtelen. Mn oom zit in de sportverzorging en hij vermoed dat mn binnenmeniscus los zit en dus en stukkie verschoven waardoor de boel blokkeert. Moet het dus nog ff aankijken tot maandag, dan ga ik ff naar mn eigen HA zodat die kan kijken.
Kan die oom niet voorzichtig een het onderbeen trekken met de knie in 30 graden buigstand? Misschien schiet de meniscus zo terug. Is een fysio manipulatie, dus niet door een leek laten doen.
Hihihi nee, hij weet er wel veel van maar geen praktijk. Daarom wil ik ff terug naar de HA en misschien naar de Fysio