Ik zou woensdag 29/11 (uitgaande van laatste en kortste cyclus) ongi moeten worden. Nu zou zaterdag 02/12 de langste cyclus moeten zijn geweest (in 8 maanden tijd). Nu heb ik vanaf vrijdag de "tampontest" gedaan, en hier had ik een minimaal puntje helder rood bloed aan zitten, dit ook de zaterdag en zondag gedaan. Bij het afvegen heb ik nergens last van. Ik heb ook geen ongi krampen meer die had ik vorige week wel (kan psychisch zijn ) die anders aanvoelden. Wel had ik vanmorgen donkere urine. Ik weet het is afwachten of de nog goed doorbreken, maar kent iemand dit? Voor hetzelfde geld had ik die testen niet gedaan en dacht ik geen bloed verloren te hebben. sorry voor de gedetailleerde stukjes
Allereerst: Door de VK wordt het doen van de tampontest afgeraden. Is niet echt goed voor je. Verder kan het nog beide kanten opgaan. Je kunt een keer een hele lange cyclus hebben, of je hebt nog te weinig HCG. Niks anders aan te doen dan afwachten helaas.
Ik kon me al niet voorstellen dat het goed is, maar een mens kan gekke dingen doen he Soms lijkt ie ook wel geirriteerd, vreselijk. Zijn ze morgen nog niet gearriveerd dan maar weer testen (zw.test)
Ohhh... net gekruist. Je had kennelijk al getest. Wie weet heb je straks een mooie tweede streep! Ik duim mee...
Hoi hoi, Vervelend al die onzekerheid nou hopelijk snel goed nieuws of rode duiveltjes dan weet je maar weer waar je aan toe bent en kun je een nieuwe poging gaan wagen. Groetjes, Bibu !
hey hey ik lees en schrijf hier al een tijdje mee, maar nu ga ik het vragen: wat is een tampon test en waarom is het slecht? ik denk dat het gewoon betekend dat je een tampon draagt terwijl je niet ongi bent? liefs, ,domme wiesje
Hoi hoi, Domme vragen bestaan niet hoor, als je het antwoord niet weet is dat niet dom. Ik denk inderdaad dat een tampon test betekent dat je een tampon gebruikt terwijl je nog niet ongi bent om te kijken of het er aan zit te komen en als dat niet zo is dan was dit een dom antwoord, hahaha.... Groetjes, Bibu !
Je antwoord klopt hoor. Gewoon eventjes erin en dan er weer uit. Zit er wat rood aan dan betekent dat (meestal) dat je ongi eraan zit te komen
Misschien (weer : ) een stomme vraag .. maar waarom is dat niet goed dan? Heel ff een tampon erin en eruit.. is dit schadelijk dan?
hoi! Ik denk dat de tampon test niet zo goed is, omdat je een 'voorwerp' naar binnen stopt en als je droog bent van onderen kun je misschien iets beschadigen? En donkere urine kun je krijgen van (te)weinig drinken.
hoi carmen31 ik drink wel genoeg, denk dat die donker gekleurde urine een "mix" is van oud bloed en urine. Maar telt je ongi pas echt als het bloed eruit loopt? Ik bedoel zou nu dus nog niet moeten beginnen met tellen toch (nieuwe cyclus)?
pas als je ongi echt doorzet moet je dit rekenen als dag1. Nog ff over je urine gesproken.Ik ben geen uroloog ofzo, maar (oud) bloed in je urine lijkt me niet echt gezond hoor!Ik heb er iig nog nooit van gehoord!
Ik denk dat je haar verkeerd begrijpt. Ik heb namelijk ook altijd als ik moet plassen (als ik ongi ben) dat door de vacuum die getrokken wordt, op 1 of andere manier hetgeen vanuit je vagina meekomt en zich vermengt met de urinestraal. Dus dat donkere urine met oudbloed betekent: urine uit de plasbuis en oudbloed uit de vagina. Ja nu ook snappuh?