Jah jah de knoop is doorgehakt... Ons meisje slaapt vanavond voor het eerst in haar grote bed! Ikzelf vind het spannender dan haar denk ik als hoor ik haar nu wel door de babyfoon! We hebben hem al 3 maanden in huis en vandaag het matras gekocht en maar gelijk in elkaar gezet. Ze ging vol trots naar bed maar is net al wel een keer huilend haar bedje uit gekomen en bij het traphekje gaan staan roepen! Ben benieuwd hoe het gaat aankomende nacht en de nachten die erna zullen komen
Hoi, Spannend zeg! En ook leuk! Hoe oud is ze? Fenne ging met 2 jr en 2 mnd in het peuterbed. Ik vond het ook spannend, was op wat onrustige nachten voorbereidt, maar ging gewoon meteen prima. Ze is er zelfs nooit uitgevallen. Ik hoop op ook zo'n succesverhaal voor jullie!
Hier ging het ook in 1 keer goed, ik zei nog van: waar mag jij nu slapen??? Toen keek ze mij heel droog aan en zei ze: bed. We hebben dr helemaal niet gehoord, ze is er nog nooit uitgekomen en het ging echt prima.
Ze is 2 jaar en 3 maanden... Ben net heel even bij haar geweest want ik hoorde haar heel zachtjes huilen! Toevallig had ze gepoept dus snel verschoond en ik heel even bij haar gebleven! Toen ben ik naar beneden gegaan en het is nu wel stil! Had haar beloofd om zo weer even bij haar te komen kijken en dat ga ik nu ook even doen, ben benieuwd!!!
Ze moet vast nog even wennen, morgen zal het vast al weer beter gaan! Hier ging het wel in 1 keer goed. Ze ligt nu sinds een week in haar grote bed, het ledikant staat nog in haar kamer maar die is echt niet meer nodig.
Ze heeft heerlijk geslapen in haar bed!!! Met het middag slaapje gaat het nog wat moeilijk maar dat zal ook even wennen zijn... Maar ik ben in ieder geval super trots!!!
Onze meiden vonden het helemaal geweldig dat ze in zo'n groot bed mochten slapen, trots dat ze waren! Ze zijn er wel enkele keren uitgevallen.. ach ja, daar leren ze ook weer van Waren ook ongeveer 2 jaar en 3 maand trouwens.
Fijn dat ze het zo goed doet.Suus en Tessa waren 20 maanden toen ze in een groot bed gingen.Ook vanaf het begin perfect gegaan.Regelmatig kropen ze bij elkaar in bed.Nu spreken ze 's avonds tijdens het eten af bij wie ze in bed gaan liggen!
omdat wij in mei een 2e kindje verwachten willen we rodn jan-feb een bedje gaan kopen voor de kleine meid ze is dan 2 jaar en 2 maanden , ik twijfel alleen zo ,of een peuterbed of een 1 persoonbed! moeilijk ,moeilijk