Precies aan de was komt gewoon nooit een einde, en als je dan alles gewassen en gedroogd hebt. Is er nog diezelfde dag weer een hele berg. Kun je weer opnieuw beginnen. Zo blijven we bezig. Strijken doe ik zoals meer hier, zo weinig mogelijk. De overhemden van mn vriend, de hydrofiel luiers voor onder de hoofdjes, een enkele broek, en daar blijft het bij .
vind wassen nooit zon probleem ik gooi bijna alles in de droger ik doe eerst de was die ik ophang en daar na de was voor de droger! ik strijk haast nooit heb niet zoveel spullen die gestreken moeten worden gelukkig als het uit de droger komt vouw ik het dan is het al bijna zo glad als wat.
Mijn vriend doet ook gelukkig zelfs zijn overhemden strijken als het nodig is, hier is de wasmachine weer volop aan het draaien.. En de wasmanden zitten nog steeds vol Heeft iemand eigenlijk een tip voor me, mijn dorger ruikt zo muf en steeds als ik mijn was dan in de droger heb gehad ruikt dat ook zo... Nu met gevolg dat ik de droger maar niet zoveel meer gebruik, maar ja eingelijk wil ik hem wel gewoon gebruiken, maar wil wel dat mijn was weer lekker ruikt, iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
@parels: je hebt van robijn droger doekjes, die doe je gewoon bij de trommel in, vind het heerlijk ruiken. Kan het nu helaas ivm jesper zijn gevoelige huid niet meer gebruiken,maar vond het altijd heerlijk.
Oh dank je suus, ga ik daar gelijk maandag voor kijken! Heel erg fijn, kan mijn drogertje gewoon weer aan! Super
Ik heb bijna geen kleren die gestreken moeten worden, en mijn vriend strijkt zijn eigen kleding, al sinds hij klein was (bedankt schoonmams ) Ondergoed, sokken, beddengoed en handdoeken hebben wij zoveel in huis dat ik soms maar 1x per 2 weken hoef te wassen
ik heb eigenlijk niet zo te zeuren om de was. Ik was de kleding alleen op vrijddag en in het weekend. En strijken zo dra de was droog is. Ik heb ongeveer 6 wassen in de week.
tja de was, het blijft idd een never ending story! wat ik erg frusterend vind is, is heb je alles netjes aan de kant in de kast liggen, liggen de wasmanden alweer vol kan je weer beginnen, en je raad het al heb je die was weer weg dan liggen de manden weer vol. momenteel heeft onze uk oorontsteking en buikgriep, kortom iedere fles komt er van boven uit en van onderen. dus nog meer was. wwhhhhhhaaaaa! nu we het erover hebben ik moet de droger nog leeghalen! joyce
phoe kom ik met minstens 4 wassen per dag handdoekenwas donkere goed licht geleurde was witte was en als ik me bed heb verschoond is dat de 5e was maar ik wacht niet tot de wasmachine vol is dat is ook wel weer zo
Jaja, vreselijk. Onze wasmachine was na een maand na de geboorte van ons dochtertje kapot. Het werd hem gewoon teveel. Dus nu heb ik een nieuwe, een goede waar ik oneindig vaak mee kan wassen zonder dat het problemen mag geven. Wassen vind ik zo erg nog niet, maar ik heb altijd een enorme berg schoon wasgoed liggen om op te vouwen en te strijken, want dat stel ik altijd uit. Mijn man helpt vaak ook wel met vouwen en strijken. Meestal gaan we op zondagmiddag in onze schone wasexplosie zitten en vouwen we alles samen op, gewoon op de grond van de overloop. Maar ja, mijn man mikt dus alles na een dag ook vaak op een prop ergens neer. En hij trekt ook vaak kleren aan die ik nog heb bewaard om te klussen ofzo met vlekken of gaten. Ja, ik moet hem goed in de gaten houden en ik krijg ook altijd zo'n antwoord van 'ach, dat zien mijn collega's toch niet. Tja...
oh heerlijk net een hotel wij hadden wel een droger, maar die gebruikten we nooit. ik vind het lekker als de was hangt!
het eerste stuk is herkenbaar, dat niet opvouwen van de was! maar helaas is mijn man daar niet echt behulpzaam mee, toch maar beter opvoeden
Ik heb niet zo'n probleem met de was. Ik was op woensdag en zaterdag twee wassen. En 1x in de week een wasmachine vol beddegoed. En af en toe een wolwasje tussendoor. Even vouwen en strijken en klaar! Pim
dat was ook mijn motivatie in hotels hebben we ook altijd dagelijks schone handdoeken en vaak schoon bedden en altijd is alles gepoetst en blinkende kranen en droge wasbakken die verdaaide hotels hebben mij eraan verslaafd gemaakt, nu wil ik het bij mij thuis net als in hotels hebben
Ik ga bij Ayyildizf wonen! hihihihihi... Ik zie dat ik niet de enige ben! Ik heb dat in het begin van op mezelf wonen erg gehad, dat ik de schone was liet slingeren tot ik eens zin had om te strijken (en dat heb je praktisch niet) met als gevolg een hele berg was ergens... Mijn ondervinding was echter dat het al gauw ging verstoffen op die manier, en aangezien ik alergisch ben voor huisstofmijt was dit niet een heel flex plan. Dus nu hang ik het te drogen, en zodra het droog is strijk ik het meteen weg.
Er ligt bij mij op de strijkplank nog schone was te wachten tot dat vanzelf gestreken gaat worden Ik heb zo'n hekel aan strijken. En ik streek in het begin ook nog de hydrofielluiers, maar daar ben ik mee gestropt. Kon het eerst niet hebben dat ze niet netjes strak en recht in de kast lagen, maar ben over deze tic heengestapt =D> . De blousen van mijn man strijkt ie zelf (heb ik nooit gedaan, want hij doet ook iedere dag een schone aan). Maar dan heb ik nog de lakens van Jasmijn en kleding van onszelf. En als het dan wegegwerkt is ben ik blij. Maar dat is niet van lange duur, want dan dient zich de volgende was aan En die ligt er vervolgens weer een tijdje. Wat was het toch fijn toen de kraamhulp er was! Ze streek alles! Zelfs de dekbedovertrekken . Ik zou best een huishoudster willen hebben [-o< , maar dat is echt overbodige luxe vindt mijn man. En eigenlijk is dat ook wel, want het is meer lamlendigheid van mij als dat ik er geen tijd voor zou hebben .
Als ik van te voren had geweten dat 1 zo'n klein mannetje voor zoveel manden was extra had gezorgd........................... Ik vind wassen niet erg, dat doet mijn trouwe machine, maar daarna.... helaas is mijn man op het gebied van wassen en strijken niet bepaald behulpzaam te noemen, hij heeft andere talenten zullen we maar zeggen.