Er komt geen einde aan de was!

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hou op schei uit, ik wordt helemaaal geeeeeeeekkkk van die was iedere dag!

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik gebruik het eeuwen oude middel "ossegal zeep" (bij het kruidvat tekoop)
    Op de plek doen...met nagelborsteltje en wat water borstelen en de helft spoelt er al uit. Dan nog wat van die zeep er op en in de wasmachien en t is weer weg....tot de volgende voetbal/worstel/ravot partij dan..
    Ik stuur ze tegenwoordig ook eerst naar boven om een oude broek die al gaten heeft aan te doen voor ze naar buiten mogen. Anders houd ik geen fatsoenlijke broek over om ze mee naar school te sturen :rolleyes:

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik was alle was met alle liefde :-D
    Ik heb bergen sinds onze uk...maar het boeit me niks ;)

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik was me het apenzuur met 4 mannen in huis.

strijk spaar ik op dat doe ik 1 keer in de week als de kasten helemaal leeg zijn.

ben blij dat mijn mannen geen blousen dragen pfff

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen

6. kaykekay

kaykekay Actief lid

6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    wij zijn met 6 man thuis waarvan 4 kids
    elke dag schone kleren aan en de oudste zelfs 2 keer per dag schone kleren is een puber en dan elke dag zijn voetbal kleren
    ik heb standart 3 a 4 wassen per dag ik hoef geen dag over te slaan want dan kom ik er niet door heen af en toe ben ik het wel zat maar ik hou het bij en werk het elke dag weg ook strijk dan is het nooit zo veel
    groetjes cathy

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wij zijn met zijn 5 en thuis en ik draai elke dag een was en ik het weekend nog meer. Ik probeer met wel bij te houden want anders zie ik door de bomen het bos niet meer.
    Toch raak je er aan gewent lijkt het wel.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    ehm, mijn berg strijkgoed ligt nog steeds op dezelfde plek als enkele dagen geleden, alleen is de berg wat hoger geworden :-S Ik had het voornemen om vandaag, maar heb er geen sin in. Wil slapen ben moe, heb slaapdienst gehad.......:(

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb tijdens mn prille zwangerschap de neiging gehad om telkens als ik bukte mn maag inhoud er uit te gooien. Dat nodigde niet echt uit om de was in en uit de machiene te doen :p
    Ben nu met een inhaal slag bezig....en het einde is in zicht!
    Nouja... ik heb de "witte was" mand leeg... en er ligt nergens meer n hoopje bovenop....dus alleen de mand met licht en donker bont ...en n aantal handoeken.... en eigenlijk is ons beddegoed weer aan de beurt...pfff
    Weet ook wel dat als ik denk klaar te zijn ik de volgende keer dat ik boven kom weer een nieuwe berg heb. Maar goed.. ik ben bijna bij gewassen...zal ik het maar zo zeggen dan :rolleyes:
    Heb dan ook nog niet in de wasmanden van de jongens gekeken... 8-[

10. Ik werk als kookdocent op een school. Daar moet ik zelf de was doen....zo'n 3 á 4 per dag.
    Nu is m'n kleine man niet helemaal lekker, poept zichzelf helemaal leeg en spuugt ons steeds onder....gevolg....heeeeel veel was! :(

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik word het meeste gek van die strijk!

Daarom nu al steeds minder dingen die ik strijk, maar sommige kleren kun je echt niet ongestreken aan.

PFFFFFFF, moet zodadelijk echt weer aan de bak...

12. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ha ha die Elmo, wat lief gezegd !

Weet je ? Ik vond wassen ook niks aan, en dan vooral ophangen (want geen droger) en strijken niet. Maar sinds we Soufian hebbenn, geniet ik ervan ! Al die kleine (inmiddels wat grotere ;) ) kleertjes door mijn handen laten gaan en daarna weer op schone mooie stapels in de kast. Héérlijk !

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik vind wassen helemaal geweldig, vooral omdat de wasmachine het voor me doet ;)

Woon nu nog lekker rustig op mezelf, zonder mijn vriend, ook nog geen kind... Dus ik heb nu nog makkelijk praten.
    :)

Maar zelfs in mijn uppie draai ik veel wasjes..
    Zo heb je de witte wasgoed, lichtgekleurde wasgoed, donkere wasgoed, zwarte wasgoed, wol, etc...

:D

Deel Deze Pagina